آبشار لنکاوی

آبشار لنکاوی

Langkawi Waterfall

یکی ازدیدنی های مالزی آبشار لنکاوی است که هر ساله تعداد زیادی از مسافران تور مالزی به انجا سفر میکنند.در مالزی علاوه بر دریا و آفتاب و قایق سواری و امثال آن چیزهای دیگری در انتظار شماست.بلندترین ابشار ساخته شده دست بشر در این مکان قرار دارد.و از زیباترین دیدنی های لنکاوی به شمار میرود .
malaysia12.com

ابشار لنکاوی در مالزی

malaysia12.com

ارتفاع آن به 67 متر می رسد.این آبشار با آب خنکی که دارد در سه طبقه می ریزد و مکان واقعا روح افزایی را به وجود می آورد.موقعیت این آبشار در امتداد جاده داتای می باشد.این آبشار از جنبه دیگری نیز منحصر به فرد است و آن اینکه یک مسیر 50 متری درون غاری دارد.در حین رانندگی در داخل تونل شما می توانید آبشارهای کوچکی را ببینید که مناظر دل انگیز گیاهان اطراف را تکمیل می کنند.

malaysia12.com

ابشار لنکاوی در مالزی

malaysia12.comدر آبشار لنکاوی در مالزی آب از ارتفاع بلند سرازیر می شود. با شدت به صخره های سخت می خورد و هر قطره اش به هزاران ذره تبدیل می شد. دیدن تصویر آبشار هم آدمی را خنک می کند چه برسد به آنکه کنارش قرار گیری. مهمان آبشار شدن، در گرمای تابستان یکی از لذتبخش ترین سفرهاست.برای گردشگران آبشار لنکاوی به عنوان یکی از بهترین مراکز تفریحی لنکاوی هم محسوب میشود.

مکانهای مناسب برای رفتن به کوالالامپور بصورت خانوادگی

مکانهای مناسب برای رفتن به کوالالامپور بصورت خانوادگی

Best Kids Attractions in Kuala Lumpur

بهترین تفریحات خانوادگی در کوالالامپور، شامل هزار جور پارک آبی رنگارنگ با سرسره های هیجان انگیز، مزرعه های بی نظیر، و مراکز فرهنگی دیدنی میشه.کلی تفریحات مهیج از بازی در پارک آبی گرفته تا پرش از ارتفاع. فقط اول از همه باید یه اعصاب فولادین داشته باشین!که بیشتر بچه ها طرفدارشن و البته برای پدر و مادرها هم پارک آبی آی-سیتی و آکواریوم کوالالامپور میتونه لذت بخش باشه.در اینجا فهرستی از تفریحات سرگرم کننده و مفرح کوالالامپور و جاذبه های گردشگری مالزی رو واسه مسافرین تور مالزی فراهم کردیم. میخواین بدونین 10 تا از تفریحات خانوادگی کوالالامپور کدومن؟ پس با ما باشین.
http://malaysia12.com/

بهترین تفریجات خانوادگی کوالالامپور

 

http://malaysia12.com/آکواریوم کوالالامپور

Aquaria KLCC

 

آکواریوم کوالالامپور، یه اکواریوم در سطح جهانی هستش. این آکواریوم زیبا و بزرگ در نزدیکی برج های پتروناس واقع شده است و حدود ۶۰ هزار متر مربع مساحت دارi.تونل زیر آب این آکواریم با دیواره های شیشه ای و یک گذرگاه متحرک و ماهی های متنوع شامل ببر کوسه،مارماهی،ماهی های عظیم الجثه آبهای استوایی که در اطراف شما به شنا کردن مشغولندبسیار دیدنی ست.

http://malaysia12.com/

آکواریوم کوالالامپور

 

http://malaysia12.com/پتروساینس 

Petrosains Discovery Centre

 

پتروساینس یکی از جاذبه های گردشگری کوالالامپور، یه مرکز علوم و تحقیقات 7000 متر مربعی هستش که در طبقه چهارم برج دوقلوی پتروناس واقع شده.. یه مجتمع بسیار بزرگ که به علوم نفتی اختصاص داده شده و میتونین ساعت ها در اونجا سرگرم بشین. این مرکز علمی که به سبک موزه هستش ، فسیل و عتیقه جات رو به نمایش میذاره.پتروساینس در سال 1991 افتتاح شد و یه موزه علمی معروف در بین بچه مدرسه ای ها هستش که مسادل علمی جهانی رو در اونجا یاد میگیرن.

http://malaysia12.com/

پتروساینس

 

http://malaysia12.com/پارک آبی سانوی لاگون

Sunway Lagoon

 

سانوی لاگون فراتر از یه پارک آبی هستش. کلی جاذبه سرگرم کننده و مفرح در این پارک 80 هکتاری پیدا میشه. از سرسره های آبی گرفته تا تونلهای آبی مهیج. موج سواری در ساحل رودخانه ای مصنوعی تا استخر مواج و کشتی دزدان دریایی! پارک آبی سانوی لاگون به چندین قسمت تقسیم میشه: پارک آبی، پارک وحش، پارک سرگرمی و هیجان و…موج سواری روی آب یکی از اصلی ترین جاذبه های پارک آبی سان وی کوالالامپور ست. ترن هوایی های هیجان انگیز، پل معلق که ۴۲۸ متر ارتفاع دارi، باغ وحش تقریبا بزرگی که دقیقا حس حیات وحش را به بازدیدکننده ها منتقل میکنه و پیاده روی در ساحل نیز از دیگر جذابیت های پارک آبی هستند.

http://malaysia12.com/

پارک آبی سانوی لاگون

 

http://malaysia12.com/کیدزانیا

KidZania

 

کیدزانیا یه مرکز آموزشی و تفریحی هستش که بچه ها رو برای فضای کسب و کار آشنا میکنه.. اینجا رو شبیه یه شهر کوچیک ساختنش با ساختمون ها و ماشین های کوچیک، و بیش از 90 شغل مختلف واسشون در نظر گرفته شده.. جراح، خلبان، پلیس مخفی، وکیل، گوینده اخبار و آتش نشان. بچه ها توی این فضای شبیه سازی شده ، تظاهر میکنن که به یه کاری مشغولن. مثلن برای دفتر روزنامه شهر خبر جمع کنن و..

http://malaysia12.com/

کیدزانیا

 

http://malaysia12.com/آکواریوم و باغ وحش ملی کوالالامپور

Kuala Lumpur National Zoo & Aquarium

 

آکواریوم و باغ وحش ملی کوالالامپور حدود 110 هکتار از اطراف دریاچه ملی مرکزی شهر رو به خودش اختصاص داده..5137 گونه جانوری از پستانداران، پرندگان، خزندگان، دوزیستان، و انواع ماهی ها.. اینجا که به باغ وحش نگارا هم معروفه، در 13 کیلومتری شمال شرقی کوالالامپور قرار داره.

http://malaysia12.com/

آکواریوم و باغ وحش ملی کوالالامپور

 

http://malaysia12.com/پارک تفریحی اسکای ترکس

Skytrex Adventure

 

دوس دارین آدرنالین خونتون بزنه بالا؟پارک تفریحی اسکای ترکس، یه جور پارک تفریحی آموزشی برای همه سنین هستش که شما رو به خانه های درختی در آسمان میبره و بهتون یاد میده که چطور از اون کابلهای متصل بین درخت ها، بر فراز دریاچه شهر پرواز کنین!این مکان که در پارک کشاورزی شاه عالم کوالالامپور قرار داره.

http://malaysia12.com/

پارک تفریحی اسکای ترکس

 

http://malaysia12.com/پارک آبی برجایا تایمز اسکوئر

Berjaya Times Square Theme Park

 

پارک آبی برجایا تایمز اسکوئر، واقع در مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر، یکی از بزرگترین پارکهای آبی کوالالامپور به شمار میره. که به دو بخش بزرگ تقسیم میشه: یکی واسه بزرگسالان و یکی واسه بچه ها.. اگه دلتون میخواد هیجان واقعی رو تجربه کنین، بهتره سوار غلتک چرخان 800 متری این پارک بشین.این پارک در طبقه سوم و چهارم مرکز خرید برجایا هستش و کودکان بالای 13 سال مجاز به استفاده از وسیله های بازی هستن.

http://malaysia12.com/

پارک آبی برجایا تایمز اسکوئر

 

http://malaysia12.com/پارک آبی آی-سیتی

i-City Theme Park

 

پارک آبی آی-سیتی، معروف به شهر نور دیجیتال، واقع در پارک شاه علم هستش و صفحه ال ای دی رنگی اون خیلی سرشناسه.. اینجا هم پر از تفریحات و جاذبه های گردشگری پر طرفدار در بین خونواده ها هستش. از پارک آبی گرفته تا موزه سه بعدی و پارک برفی.

http://malaysia12.com/

پارک آبی آی-سیتی

 

http://malaysia12.com/ مزرعه در شهر

Farm in the City

 

مزرعه در شهر، واسه اونایی مناسبه که میخوان یه جور باغ وحش سنتی رو تجربه کنن.. این باغ بزرگ به چندین بخش تقسیم میشه: برای خزندگان، پرندگان و تالاب.. یه جایی هم واسه لاک پشت ها و مارها در نظر گرفته شده.. گلهای رنگارنگ و زیبا داره که بین اونا میتونین حیواناتی نظیر طاووس، غاز، گوزن و خرگوش رو ببینین.

http://malaysia12.com/

مزرعه در شهر

 

http://malaysia12.com/ مرکز علم و تحقیق

National Science Centre

 

مرکز علم و تحقیق، که بالای تپه ای در کوالالامپور واقع شده، یه جورایی نمایشگاه علم و فناوریهای مدرن هستش.شبیه یه مسجد سبز با یه گنبد بزرگ ساخته شده و علوم مختلف رو تحت پوشش قرار میده.

http://malaysia12.com/

7 شگفتی در کشور روسیه

7 شگفتی در کشور روسیه

روسیه هر تفریح و سرگرمی که فکرشو بکنین، برای بچه هاتون داره.چه بچه های آرومی که عاشق کتاب خوندن هستن و چه اونایی که از دیوار راست بالا میرن.در اینجا فهرستی از تفریحات و ماجراجویی های مهیج رو واستون فراهم کردیم.از کشف کاخ زیبا و زندگی جانداران زیر آب گرفته تا یه سفر مهیج با قایق در رودخانه بایکال و شور و هیجان در کوههای البروس.دیدنی های روسیه بی شماره فقط باید طوری برنامتونو تنظیم کنین که از اونا جا نمونین.پس با ما همراه باشین.

russia12.com دریاچه ی بایکال

این دریاچه، عمیق ترین دریاچه ی جهانه، که در شرق سیبری واقع شده که با زلال ترین آب دریاچه ای روی زمین، این دریاچه 1500متر عمق داره.دریاچه بایکال که از مفرح ترین مراکز تفریحی روسیه به شمار میره با بیش از 25 میلیون سال قدمت، قدیمی ترین دریاچه دنیا نیز به حساب میاد و در حدود23615 کیلومتر مکعب از آبهای شیرین دنیا را شامل میشه .

russia12.com

دریاچه ی بایکال روسیه

russia12.com

دریاچه ی بایکال روسیه

russia12.com دره ی آب افشان ها

صدها آب فشان که بخار و آب از آن خارج میشه در این منطقه که نام آن کامچاتکا ست قرار گرفته اند. این محل در آثار میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است بیش از 300 آتشفشان در این شبه جزیره شناسایی شده که در حال حاضر 29 آتشفشان فعال هستن.

russia12.com

دره ی آب افشان ها

russia12.com

دره ی آب افشان ها

russia12.com اثر تاریخی مادر میهن
این مجسمه عظیم و یادبود گرانبها به یاد کشته شدگان جنگ جهانی دوم ساخته شده.این مجسمه با 85متر ارتفاع دو برابر مجسمه آزادی در امریکا بوده و در کتاب رکوردهای گینس به عنوان بلندترین مجسمه تاریخی ثبت شده است، این زن نماد کشور روسیه ست.

russia12.com

اثر تاریخی مادر میهن روسیه

russia12.com

اثر تاریخی مادر میهن روسیه

russia12.com کاخ پیترهوف

این کاخ توسط پیتر اول در اوایل قرن 17میلادی در نزدیکی سنت پترزبورگ ساخته شده این بنا بیشترین آمار جذب توریست در روسیه را داره. پترگوف یکی از دیدنی های سن پترزبورگ ،در منطقه Petrodvortsovy در بخش فدرال سنت پترزبورگ و در ضلع جنوبی سواحل خلیج فنلاند قرار داره این شهر کوچک به خاطر مجموعه‌ی بی‌بدیل باغ‌ها و قصرهایش بانام کاخ پترهوف شناخته میشه پترهوف یکی از میراث جهانی یونسکو نیز محسوب میشه.

russia12.com

کاخ پیترهوف روسیه

russia12.com

کاخ پیترهوف روسیه

 

russia12.com کلیسای جامع سنت باسیل

کلیسای سنت باسیل مسکو با گنبد پیازی شکل رنگارنگ، یکی از دیدنی های نمادین روسیه می باشد. این کلیسا در انتهای رد اسکوئر و مرکز مسکو واقع شده تا 40 سال پس از ساخت به عنوان بلندترین ساختمان شهر شناخته میشد.کلیسای جامع سنت باسیل از 10 کلیسای جداگانه تشکیل شده . هر کلیسا شامل چند اتاق تو در تو می باشد. در ابتدا یک کلیسای جامع بود که هشت کلیسای دیگر آن را احاطه کرده بودند. دهمین کلیسا در سال 1588 به این مجموعه اضافه شد.

russia12.com

کلیسای جامع سنت باسیل

russia12.com

کلیسای جامع سنت باسیل

russia12.com قطب های جمهوری کومی

هیچ کس از تاریخ دقیق ساخت یا آفریده شدن این بناهای عجیب اطلاعی در دست ندارد. البته دانشمندان معتقدند تنها دست توانای خداوند میتونه چنین اثری را بر جای گذارد.بلندترین این صخره ها 42متر ارتفاع داره و دانشمندان میگن قدمت آنها به 200میلیون سال پیش باز می گردد.

russia12.com

قطب های جمهوری کومی

russia12.com کوههای البروس

قله آلبرتوس و یا آلبرتوز با نام محلی مینگییتاو ، یعنی کوه برف سفید، یکی از جاذبه های گردشگری روسیه می باشد. این کوه آلبرتوس روسیه، یک کوه آتشفشان چند میلیون ساله از نوع استار تو ولکانو بوده و بلند ترین و مرتفع ترین قله رشته کوه قفقاز و بام قاره اروپا به شمار میرهبلندترین نقطه ی روسیه این کوهها هستند، حتی برخی معتقدند بلندترین نقطه ی اروپا نیز کوههای البروس ست.بسیاری از توریست های تور روسیه برای اسکی و اسنوبرد هرساله به این کوهها می آیند. ارتفاع کوه البروس 5600متر برآورد شده است.

russia12.com

کوههای البروس

russia12.com

کوههای البروس

لوکس ترین هتل های ساحلی مالزی

لوکس ترین هتل های ساحلی مالزی

Luxury beach hotel in maleysia

 

مالزی هتل های زیادی داره که نسبت به شرایط و امکاناتش میتونین هرکدوم رو که بخواین برای تور مالزی انتخاب کنین یه سری از این هتل ها ساحلین و چسبیده به دریان که اکثرشون هم تو جزیره لنکاوی هستن.لنکاوی علاوه بر هتل های ساحلی ،هتل های رمانتیک هم برا زوجین ماه عسل داره پس دیگه نیازی نیس برای دیدنی های مالزی به بیرون از هتل برید این هتل های ساحلی با توجه به موقعیت مکانیشون جزو یکی از دیدنی های محسوب میشن. تو این مطلب 6 تا از لوکس ترین هتل های ساحلی مالزی رو بهتون معرفی میکنم تا با اونا آشنا بشین.
http://malaysia12.com/

لوکس ترین هتل های ساحلی مالزی

 

http://malaysia12.com/هتل دانا لنکاوی

The Danna Hotel Langkawi

 

هتل 5 ستاره دانا لنکاوی که یکی از لوکس ترین هتل های لنکاوی هم هست فوق العاده خوشگل و عالیه و توی ساحل قرار گرفته و جایزه بهترین هتل ساحلی مالزی رو تو سال 2014 به خودش اختصاص داده.اتاق های این هتل خیلی شیکه و از اقامت توش هیچوقت پشیمون نمیشین ولی شنیدن کی بود مانند دیدن؟این هتل استخر روباز و سرپوشیده و سالن بدنسازی و بیلیارد داره که میتونین ازش استفاده کنین.

http://malaysia12.com/

هتل دانا لنکاوی

 

http://malaysia12.com/هتل پارک رویال پنانگ

Park Royal Hotel Penang

 

یکی از بهترین هتل های پنانگ رو میتونین تو ساحل زیبای باتو ببینین که خیلی شیک و لوکس ساخته شده و به مراکز خرید پنانگ دسترسی خیلی خوبی داره.قیمت اتاق های این هتل از شبی 405 رینگیت تا 2.435 رینگیت متفاوته.از امکانات اتاق ها میتونم به : اینترنت ، تلفن مستقیم،تلویزیون ماهواره ای ،مینی بار ،تراس خورشید، زمین تنیس، ماهیگیری ،تنیس روی میز، دارت ، قایقرانی، پیاده روی، دوچرخه سواری ،اسب سواری ،امکانات ورزشی آبی (در هتل)، سونا،مرکز تناسب اندام ،آبگرم و سلامتی و مرکز ماساژ اشاره کنم.

http://malaysia12.com/

هتل پارک رویال پنانگ

 

http://malaysia12.com/هتل داتای لنکاوی

The Datai Hotel Langkawi

 

هتل 5 ستاره داتای که بهترین هتل مالزیه بین جنگل های انبوه لنکاوی قرار گرفته و موقعیت مکانی بی نظیری داره که اون رو تبدیل به یه هتل بکر کرده و یه ساحل اختصاصی فوق العاده رویایی داره و شما میتونین ساعت ها اونجا استراحت کنین و یه لحظه ام احساس خستگی نمیکنین.البته غیر از این ساحل 2تا استخر مجهز هم داره که اگه بخواین میتونین کاملا رایگان از اون استفاده کنین.این هتل 106 تا اتاق داره و هزینه اقامت تو این هتل خیلی گرونه و از شبی 1400 رینگیت (1.000.000 تومن) شروع میشه.

http://malaysia12.com/

هتل داتای لنکاوی

http://malaysia12.com/

هتل داتای لنکاوی

 

http://malaysia12.com/هتل فلامینگو پنانگ

Flamingo Hotel Penang

 

یکی از بهترین هتل های ساحلی پنانگ که ظاهر فوق العاده ای هم داره اسمش فلامینگو هستش که یه هتل 5ستاره و لوکس به حساب میاد و یه منظره بی نظیری از دریا رو بهتون میده که هیچ وقت از ذهنتون بیرون نمیره..اتاق های این اقامتگاه ساحلی مجلل دارای تلویزیون وبالکن اختصاصیه.هتل سرویس اینترنت بی سیم داره و اتاق هاش مبله و مجهز به سیستم تهویه و یخچال و قهوه سازداره.تو رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و آسیایی سرو میشه.

http://malaysia12.com/

هتل فلامینگو پنانگ

http://malaysia12.com/

هتل فلامینگو پنانگ

 

http://malaysia12.com/هتل کازا دل مار لنکاوی

Casa Del Mar Hotel Langkawi

 

یکی دیگه از بهترین هتل های ساحلی مالزی که تو جزیره لنکاوی قرار داره تجربه منحصر به فردی بهتون میده چون این هتل 34 تا اتاق ویژه داره که همشون بالکنشون روی آب قرار گرفته و شما خودتون رو وسط دریا احساس میکنین که این خیلی عالیه مگه نه؟این هتل تو سال 2013 به عنوان یکی از رمانتیک ترین هتل های دنیا انتخاب شده و شما میتونین اونجا فعالیتهای زیادی مثل پیاده روی در سواحل آرام و زیبا، گشت تفریحی با قایق، ورزش های آبی، قایق سواری، غواصی و شیرجه در آب، گردش با قایق در تالاب ها، مشاهده پرندگان، تورهای دوچرخه سواری، گلف، تله کابین لانگ کاوی، اسب سواری، ماهیگیری و … رو تجربه کنین.

http://malaysia12.com/

هتل کازا دل مار لنکاوی

http://malaysia12.com/

هتل کازا دل مار لنکاوی

 

http://malaysia12.com/هتل وستین ریزورت لنکاوی

The Westin Langkawi Resort Hotelsh

 

هتل وستین ریزورت بعنوان یکی از هتل های لنکاوی در مجاورت دریای آندمان در کنار ساحل غربی لنکاوی قرار داره این هتل 5 ستاره از باغ های گرمسیری احاطه شده است.فاصله این هتل تا بندرگاه لنکاوی یک کیلومتر و تا فروشگاه بون مالیات کواه‏ 3 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی لنکاوی 20 دقیقه فاصله داره که دارای 222 اتاق می باشد.

http://malaysia12.com/

هتل وستین ریزورت لنکاوی

http://malaysia12.com/

هتل وستین ریزورت لنکاوی

 

واقعا به نظرتون حیف نیست این همه هزینه میکنین و به مالزی سفر میکنین اونوقت بخواین برین وسط شهر و تو شلوغی هتل بگیرین؟؟واقعا آرامش بهترین هتل های ساحلی مالزی رو نمیشه با هیچ چیز دیگه ای عوض کرد چون یه حس و حال فوق العاده رو بهتون میده و مطمئنم که شما رو از انتخابتون پشیمون نمیکنه و میتونین برای خرید بلیط مالزی به ما زنگ بزنین قول میدم پشیمون نشین

هتل کرینتیا نوسکای پالاس سن پترزبورگ

هتل کرینتیا نوسکای پالاس سن پترزبورگ

Corinthia Hotel St Petersburg

برای رزرو تور سن پترزبورگ ارزان قیمت باید از بعضی خدمات تورها صرف نظر کرد تا نهایتا هزینه تور کمتر از معمول دربیاد اما به نظرم نباید هزینه رو با انتخاب یه هتل بد ، کاهش بدین . از نظر قیمت و امکانات ، تنوع زیادی دارن و میشه بینشون هتل خوب با قیمت و مکان مناسب پیدا کرد . هتل corinthia یکی از هتل های 5 ستاره سن پترزبورگ بشمار میاد که موقعیت مکانی خوبی داره و نسبت به قیمتش میتونین انتظار خدمات معمولی ازش داشته باشین .

هتل کرینتیا نوسکای پالاس یکی از هتل های روسیه ست.اگه میخواید عظمت و شکوه روس را ببینین بهتون پیشنهاد میکنم به هتل کرینتیا نوسکای پالاس سن پترزبورگ برید. این هتل از معماری منحصر به فرد و میراث ارزشمند روسیه نشأت گرفته.این هتل پنج ستاره تو خیابون معروف Nevsky Prospect قرار داره  و فاصله چندانی با فرودگاه نداره و تنها ۲ دقیقه با ایستگاه مترو فاصله داره.یکی از ویژگیهای این هتل دسترسی آسان و مستقیم به مراکز خرید سن پترزبورگ، مراکز تجاری، هنری و فرهنگیه .ساختمان هتل متعلق به قرن ۱۹میلادیه که اخیرا بازسازی شده و مکان بسیار لوکس و مدرنی‌ را جهت رفاه حال مهمانان تور روسیه فراهم کرده است.

russia12.com

هتل کرینتیا نوسکای پالاس سن پترزبورگ

russia12.com

هتل کرینتیا نوسکای پالاس سن پترزبورگ

هتل کرینتیا نوسکای دارای ۲۰۳ اتاق Superior می باشد که سایز آن ها بین ۲۲ تا ۲۷ متر مربع است و اولین نوع اتاق های هتل محسوب میشه. این اتاق مجهز به امکاناتی چون سیستم تهویه هوا مرکزی، میز، اینترنت Wi-Fi، صندوق امانات، سشوار، تلفن مستقیم، تلویزیون LCD با ۲۳ کانال بین المللی و ۹ کانال داخلی و مینی بار است.

russia12.com

هتل کرینتیا نوسکای پالاس سن پترزبورگ

russia12.com

هتل کرینتیا نوسکای پالاس سن پترزبورگ

با اقامت در هتل ۵ ستاره کرینتیا نوسکای از رستوران های متنوع با غذاهای محلی و بین المللی لذت ببرید. این مجموعه شامل ۵رستوران و بارهای زیباست از جمله Cafe VIENNA که در طبقه اول هتل ( لابی ) قرار داره که یکی از معروف ترین کافه های سن پترزبورگ هست.همچنین یک سالن ورزشی مجهز با امکانات کامل، سونا و سولاریوم نیز از دیگر امکانات هتل کرینتیا نوسکای است که باعث میشه تا شما بتونید آرامش و نشاطی دوباره را به خود هدیه نمایید. از دیگر خدمات هتل می‌توان به : روم سرویس، خدماتی خشکشویی و لباسشویی، واحد ارزی، پارکینگ، اجاره ماشین و واحدی جهت رفاه حال معلولین اشاره کرد.

اطلاعات هتل کرینتیا نوسکای پالاس سن پترزبورگ

  • آدرس هتل کرینتیا نوسکای پالاس :Nevsky Prospect, 57, St Petersburg, Russia
  • تلفن هتل کرینتیا نوسکای پالاس :078123802001
  • وبسایت هتل کرینتیا نوسکای پالاس :www.corinthia.com/stpetersburg

موقعیت هتل کرینتیا نوسکای پالاس سن پترزبورگ بر روی نقشه گوگل

russia12.com

هتل کرینتیا نوسکای پالاس سن پترزبورگ

russia12.com

هتل کرینتیا نوسکای پالاس

russia12.com

هتل کرینتیا نوسکای پالاس سن پترزبورگ

russia12.com

هتل کرینتیا نوسکای پالاس سن پترزبورگ

russia12.com

هتل کرینتیا نوسکای پالاس سن پترزبورگ

russia12.com

هتل کرینتیا نوسکای پالاس سن پترزبورگ

russia12.com

هتل کرینتیا نوسکای پالاس سن پترزبورگ

russia12.com

هتل کرینتیا نوسکای پالاس سن پترزبورگ

russia12.com

هتل کرینتیا نوسکای پالاس