هتل سامر ویو سنگاپور

هتل سامر ویو سنگاپور

Summer View Hotel

اگه در بین تورهای گردشگری خارجی،تور مالزی را برا سفر انتخاب کردین میتونید با رزرو هتل سه ستاره سامر ویو سنگاپور بهترین سفر را پشت سر بزارید البته تو بقیه شهرهای مالزی هم هتل هایی به این اسم وجود داره که میتونین ازشون بهره ببرید هتل سامر ویو با وجود امکاناتش سالانه گردشگران زیادی را به خودش جذب کرده که تو سایت بوکینگ اگه توجه کرده باشین امتیازات خوبی بهش دادن برا آشنایی بیشتر از این هتل به قسمت زیر مراجعه کنید.
http://malaysia12.com/

هتل سامر ویو سنگاپور

http://malaysia12.com/

هتل سامر ویو سنگاپور

hotel (1) این هتل جزو بهترین هتل های سنگاپوره. این هتل تا ایستگاه بی آر تی باگیس 10 دقیقه،فرودگاه بین المللی چانگی سنگاپور 20 دقیقه و تا مرکز خرید Orchard 10 دقیقه فاصلس ساختمان این هتل خیلی شیک و مجهز ساخته شده. کارکنان این هتل به زبان انگلیسی و چینی هم صحبت میکنن در ضمن تو این هتل با خودتون نمیتونید حیواناتو ببرید و در مواقعی که بیکارید میتونید به کتابخانه این هتل سری بزنید و از منابع اون استفاده کنید و همچنین میتونید از اینترنت رایگان این هتل هم بهره مند بشید و سعی کنید هتلهایی را انتخاب کنید که به مراکز خرید و همچنین دیدنی ها نزدیک باشه.

http://malaysia12.com/

هتل سامر ویو سنگاپور

http://malaysia12.com/

هتل سامر ویو سنگاپور


http://malaysia12.com/این هتل در مجموع دارای 100 اتاقه اتاقهای این هتل خیلی شیک هستن. اتاقها طوری ساخته شده اند که با ورود به این هتلها احساس آرامش به آدمی دست میده در ضمن میهمانان میتونن از خدمات آرامش بخش ماساژ درمانی هتل بهره مند شوند از دیگر امکانات این هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد این هتل با داشتن فروشگاه های متعدد به خود میبالد.یک صرافی نیز در هتل وجود داره.اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان، در اختیار آنان قرار میگیره فقط یکی از بدی هاش اینه که پارکینگ نداره و دارای یک صرافی هم می باشد پس برنامه گردش خود را نیز از ما بخواهید.بعد از یک روز کاری و یا گردش در شهر سری به رستوران هتل زده ؛ از غذای خوشمزه آن میل کنید.

http://malaysia12.com/

اتاق هتل سامر ویو سنگاپور

http://malaysia12.com/قوانین هتل سامر ویو سنگاپور

  • ساعت تحویل اتاق به گردشگران: از ۱۴:۰۰
  • ساعت تخلیه اتاق توسط گردشگران: تا ۱۲:۰۰
  • هزینه کنسل کردن اتاق ها: هزینه کنسل کردن اتاق با توجه به نوع اتاق رزرو شده تفاوت دارد.
  • کودکان و تخت اضافه: برای کودکان زیر ۶ سال می توان بدون پرداخت هزینه از تخت های موجود در اتاق استفاده کرد. برای کودکان زیر ۲ سال می توان بدون پرداخت هزینه از تخت مخصوص کودک استفاده کرد در هر اتاق امکان وجود یک تخت اضافه / تخت مخصوص کودک وجود داره.


http://malaysia12.com/جایگاه هتل سامر ویو سنگاپور بر روی نقشه گوگل

http://malaysia12.com/

نقشه هتل سامر ویو سنگاپور

http://malaysia12.com/

هتل سامر ویو سنگاپور

http://malaysia12.com/

هتل سامر ویو سنگاپور

http://malaysia12.com/

هتل سامر ویو سنگاپور

http://malaysia12.com/

هتل سامر ویو سنگاپور


معرفی فروشگاه های زنجیره ای در مالزی

معرفی فروشگاه های زنجیره ای در مالزی

کشور مالزی یکی از جاهاییه که به دلیل تنوع آب و هوایی جاذبه های طبیعی زیادی داره البته مراکز خرید هم نقش مهمی تو رونق این کشور داشته اما برا اینکه مسافرین تور مالزی همیشه از سفر خود خاطرات خوب به یاد داشته باشن باید مراکز خرید خوبی هم در آن جا دایر باشه تا مسافران بخصوص خانم ها بتونن سفرشون را با استفاده از اونا تمام و کمال به پایان برسونن.

همونطور که از تیتر پیداس امروز میخوام به معرفی فروشگاه های زنجیره ای در مالزی بپردازیم هدف ما اینه که با کمترین پول بیشترین جنس را بخرید که این امکان تو این فروشگاهها امکان پذیره اگه ان شاالله تو مالزی مستقر شدین علاوه بر مراکز خریدش حتما سری به فروشگاه های زنجیره ای و بازار های هفتگی هم بزنین در قسمت زیر تک تک این فروشگاه هارو براتون توضیح دادم.

قابل توجه آدمای کنسک که میخان با کمترین پول، ی ماشین خرید کنن .http://malaysia12.com/

فروشگاه زنجیره ای جاینت 

تا اونجایی که من خبر دارم و تحقیق کردم فروشگاه های زنجیره ای جاینت در مالزی،به جز شعبه های جدیدی که اخیرا به صورت مستقل و به سبک و سیاق فروشگاه های جاسکو ساخته میشن اکثرا سیمایی قدیمی دارن همون طور که گفتم این مرکز خرید خیلی بزرگ نیست ولی اونقدریه که اگه بخواید کل این فروشگاه رو بچرخید تقریبا 2 ساعت وقت گرانبهایتان را بگیره و اونقدری هست که بتونید کلیه خریدهای روزانه زندگی رو از در این فروشگاه انجام بدین معمولا در فروشگاه های جاینت نمیتونید در قسمت پوشاک، انتظار دیدن برندهای معروف را داشت اجناس در اینجا کمی اقتصادی تر نسبت به فروشگاه های جاسکو ارائه میشن قیمت بعضی از مواد غذایی نیز در اینجا نسبت به بقیه فروشگاهها ارزونتره.

http://malaysia12.com/

فروشگاه زنجیره ای جاینت مالزی

فروشگاه زنجیره ای کرفور

فروشگاه کرفور در اصل در فرانسه ساخته شده و تا سال ۲۰۰۹ حدود ۱۳۹۵ نمایندگی در سرتاسر جهان ایجاد کرده که مرکز فروش کرفور مالزی نیز یکی از آن هاست این فروشگاه بعد از والمارت و تسکو در رده دوم و سوم از نظر درامد و سود دهی داره پس ارزش دیدن و خرید کردن را داره فروشگاه و مرکز خرید کرفور محلی برای خرید هر چیزیه که شما در منزل بهش نیاز دارید کرفور (Carrefour ) هم مثل جاسکو و تسکو از شیر مرغ تا جون آدمیزاد توش هست فروشگاههای زنجیره ای کرفور ،مانند دیگر فروشگاه های زنجیره ای در مالزی، محلی برای تامین همه ی مایحتاج منزل هستند در مقایسه با فروشگاه های زنجیره ای جاینت و جاسکو، فروشگاه های زنجیره ای کرفور میتونه حد وسطی ما بین فروشگاه های جاسکو و جاینته.

http://malaysia12.com/

فروشگاه زنجیره ای کارفور مالزی

فروشگاه زنجیره ای جاسکو

فروشگاه های جاسکو اتمسفر شاد و جذابی دارن و در آن ها همه ی مایحتاج خانه یافت میشه قسمت پوشاک این فروشگاه ها،معمولا همه ی برندهای معروف را داره (مخصوصا در شعبه های بزرگ جاسکو، مثل جاسکوی مرکز خرید میدولی).فروشگاه های زنجیره ای جاسکو با تابلوی ارغوانی_صورتی رنگ خود،شاخصه ای در مالزی به حساب میاد این فروشگاه ها معمولا در مراکز خرید بسیار بزرگ مثل میدولی،وان اوتاما و … به عنوان بخشی از مرکز خرید کار می کنند یا خود به طور مستقل یک مرکز خرید را تشکیل میدن ولی در کل این فروشگاه مدیون مرکز خرید میدولیه.

http://malaysia12.com/

فروشگاه زنجیره ای جاسکو مالزی

فروشگاه زنجیره ای تسکو مالزی

فروشگاههای زنجیره ای تسکو بعنوان یکی از مراکز خرید مالزی در سال 2002 فعالیت خود را شروع کرده و دارای 19 شعبه است . دراین فروشگاه ها مواد غذایی ، پوشاک ،لوازم برقی ، ابزارآلات و…..می توان یافت بدون شک یکی از بهترین گزینه ها خرید و تهیه اقلام مورد نیاز در مالزی، تسکو است. در این فروشگاه تقریبا میتوان تمام کالاهای مورد نیاز روزانه،هفتگی و ماهانه را تهیه و خریداری نمود.طیف گسترده محصولات عرضه شده شامل مواد خوراکی،میوه و صیفی جات،مواد پروتینی،اقلام بهداشتی و شوینده ها،اقلام و کالاهای اساسی از لوازم صوتی و تصویری و لوازم خانه گرفته تا اسباب بازی و وسایل پخت و پز و باغبانی و …را شامل میشه.

http://malaysia12.com/

امیدوارم از این پست خوشتون اومده باشه ما منتظر نظرات شما هستیم تا پست های بعدی را به بهترین شکل براتون بنویسیم برای کسب اطلاعات بیشتر با این شماره 43674367 تماس بگیرین.


بازارهای هفتگی مالزی

بازارهای هفتگی مالزی

شاید شما هم وصف سبزیجات و میوه های مالزی را شنیده باشین شاید لذیذ بودن غذاهای مالزیایی ها بخاطر استفاده از این سبزیجات تازه و خوشمزه ست اگه تور مالزی را انتخاب کردین و میخواید در آپارتمان محل اقامتتون آشپزی کنین میتونید از بازارهای هفتگی مالزی تازه ترین مواد غذایی را تهیه کنین و از طعم خوبشون لذت ببرین مخصوصا خانمها که عاشق تنوع هستن http://malaysia12.com/

امروز میخوام در مورد بازارهای روزانه و یا هفتگی که معمولا در همه مناطق مالزی به چشم میخوره براتون بنویسم چون این بازارها در واقع برای خرید دانشجویی بد نیست ترجیح دادم یک مطلبی براتون بنویسم شاید به دردتون بخوره حتما می پرسین در بازار های هفتگی چه چیزایی میشه تهیه کرد و این بازار ها چه ویژگی هایی دارند؟ بازارهای هفتگی یکی از بهترین مکان ها برای خرید مواد تازه و ارزونه در قسمت زیر بیشتر راجع به این بازارهای هفتگی براتون توضیح دادم.

http://malaysia12.com/

بازارهای روزانه و هفتگی در مالزی

http://malaysia12.com/ این بازارها در محله های مختلف هر شهر برگزار میشه بازارهای هفتگی مکان مناسبی برای خرید سبزیجات ، میوه جات ، فرآورده های محلی ، زیتون ، پنیر ،ادویه جات و خشکبار و… هست لباس ، پارچه ، عطر ، ظروف پلاستیکی و… نیز در این بازارها با قیمت پایین به فروش میرسه و مسلمه که نباید به دنبال عطر و لباس های اصل در این مکان ها بود ! لازم به ذکره که این بازاری های هفتگی، معمولا پر از ازدحام جمعیته بنابراین حواستون به جیب و کیفتان باشه.

http://malaysia12.com/

بازارهای روزانه و هفتگی در مالزی

مطمئنا در ایران تو هر شهری که هستین از این بازارها در منطقه ای که زندگی میکنین داره ،منظورم همون شنبه بازار و یا یکشنبه بازار و سه شنبه بازار و …. هست یادمه یک بار با یکی از رفیقام رفته بودم به یکی از این بازارهای نزدیک خونمون ، تقریبا یک ساعتی خرید کردیم،اونقدری هم خرید کرده بودیم که با زحمت وسایلی که خرید کرده  بودیم رو تا نزدیک ماشین آوردیم .هی به هم نگاه میکردیم و میخندیدیم ، میگفتیم این همه خرید ……….. باورم نمیشه که فقط براش 50 رینگیت پول داده ام، گه همین ها رو از یک فروشگاه زنجیره ای میخریدیم تقریبا باید 2 برابر پول میدادیم http://malaysia12.com/

http://malaysia12.com/

بازارهای روزانه و هفتگی در مالزی

http://malaysia12.com/در این بازارها همون طور که نمونش توی ایران هم هست در واقع هر کسی یک گوشه ای وسایلش رو پهن میکنه یا روی چرخ های مخصوص به طور منظم کنار هم مستقر میشن در همون جایی که براشون در نظر گرفته میشه روی هر چرخ هم معمولا یک چتر بزرگ میذارن که اگه بارندگی شد هم وسایل و هم مردم خیس نشن چتر برای آفتاب نیست چون معمولا این نوع بازارها اینجا از ساعت 6 عصر باز میشن و 10 شب هم بسته میشه ولی از این بازارها همه چیز رو نمیشه خرید …. توی بازارها اگه خواستین برید ترجیحا فقط میوه و سبزیجات و پیاز و سیب زمینی و از اینجور موارد رو بگیرید چون هم سالم هستن و هم ارزون .

http://malaysia12.com/

بازارهای روزانه و هفتگی در مالزی

هر چیزی که شما به فکرتون برسه توی این بازارها میفروشند از غذا و ساندویچ گرفته تا میوه و گوشت و سبزیجات و لباس و هر چیز دیگه که فکرش رو بکنید روی هر چیزی هم قیمتش رو بزرگ روش مینویسند البته ناگفته نمونه این بازارها ساعات اولیه که باز میشن بهتر هست که برید چون یه خورده تمیز تره ولی در ساعتهای آخر تقریبا به دلیل قاطی شدن بوی گوشت و مرغ و غذا و ساندویچ و میوه و ….. نسبتا جالب نیست و از خریدتون لذت نمیبرید لوازم داخل این بازارها تقریبا ارزونتر از فروشگاههای زنجیره ای هست .

http://malaysia12.com/

بازارهای روزانه و هفتگی در مالزی

http://malaysia12.com/

بازارهای روزانه و هفتگی در مالزی

 http://malaysia12.com/منظور از بازارهای روزانه چی هست ؟

در بعضی از مناطق هم در یک ساعت مشخص که معمولا صبح یا شب هست این بازارها باز میشن ولی معمولا هر روز صبح 2 ساعت و یا هر شب 2 تا 3 ساعت هستند که اصطلاحا بهشون میگن بازار صبح (morning market) و یا بازار شب(night market)

برای اینکه بدونید که همچین بازارهایی کلا از هر نوعش در محل زندگی شما هست باید از همسایه ها بپرسید اگه باشه بهتون میگن امیدوارم که این پست هم براتون مفید باشه و بتونید در این مورد از خریدهاتون یه مقداری از پولهاتون رو پس انداز کنید و اگه هم میخواید با مراکز خرید مالزی آشنا شوید با این شماره 43674367 تماس حاصل فرمایید.


شادترین روزای سفر با طبیعت گردی در مالزی

شادترین روزای سفر با طبیعت گردی در مالزی

میخوام به یه نکته جالب اشاره کنم !!!! بیاین لذت بردن از سفر رو یاد بگیرین ،حتما لازم نیست تفریحات پر هزینه داشته باشیمو جیبمونو خالی کنیم ……بیاین نزدیک طبیعت ؛ دور از جمعیت رو انتخاب کنین ………….رفتن به طبیعت هم هزینه کم تری داره هم از استرس های روزمره کم میکنه ……..اگه تو کشور مالزی هستین و نمیدونین به کدوم طبیعتش برین همراه ما باشین ………یکیش مثلا دریاچه کنیر مالزی که بزرگترین دریاچه مالزیه …….حیفه از دستش بدین .

happy-family1-qpr

پارک پروانه کوالالامپور

یه مجموعه ی حیرت‌انگیز که بیشتر از 6 هزار تا پروانه از 120 گونه  ………..  پارک پروانه همچنین بیش از 15 هزار گیاه و گونه‌های گیاهی گوناگون برای بازآفرینی فضای جنگل‌های بارانی رو شامل میشه. برخی از پروانه‌های رنگین کمانی که تو قفس‌ها پرواز میکنن مثل هیولا بزرگ هستن. گالری حشرات هم بخشی دیگه از مجموعه هستش، جایی که از هیبت هزارپاها و عنکبوت‌های مالزیایی به لرزه می‌افتین .

http://malaysia12.com

غار میمونها
این مکان ازاون مکان های مقدس هندو هاست با پله های بسیار و منظره زیبا با یه مجسمه بزرگ از الهه ای هندو و چند معبد کوچک .این غار که تو شمال شهرکوالالامپور و حدود 11 کیلومتری از مرکزش فاصله داره .اگه توان بالا رفتن از 272 پله رو دارین و به دنبال بازدید از یک معبد تمام عیار هندی هستین این جا یه انتخاب عالیه ، به محض ورود به غار،میمون ها از شما استقبال می کنند! نترسید!دنبال هر نوع خوراکی اعم از بادام زمینی و موز هستن که می تونین براشون از مغازه های پایین پله ها بخرید!

http://malaysia12.com

باغ دریاچه ای کوالالامپور

میدونستین !!!باغ دریاچه ای کوالالامپور ، پارک اصلی و مهم شهر هستش  . این باغ حفاظت شده ،تو اطراف 2 تا دریاچه ساخته شده که چشم اندازی از غنچه های مناطق گرمسیری داری!!!!عالیه …….. درختان و بوته های تزئینی با مجسمه ها، درختان مردابی باشکوه و پارک های جالب و دیدنی دارد .


http://malaysia12.com


ما نرخ های خوبی رو بهتون معرفی میکنیم به ما زنگ بزنین ………88548853

مرکز خرید جاسکو در مالزی

مرکز خرید جاسکو در مالزی

سلام به همه دوستان اهل بازار و خرید و علی الخصوص مسافرین تور مالزی امیدوارم که بخوبی از مطالب ما استفاده کافی را برده باشید توی این پست میخوام در مورد یکی از مراکز خرید بزرگ و مهم مالزی براتون بنویسم همون طور که از تیتر این پست پیداست قراره که توی این پست در مورد مرکز خرید جاسکو(Jasco) براتون بنویسم تو این پست میخام کامل این فروشگاه را براتون بازگو کنم طوری که حس کنید به این فروشگاه رفتید.icon_2-clip

فروشگاه های زنجیره ای جاسکو با تابلوی ارغوانی_صورتی رنگ خود،شاخصه ای در مالزی به حساب میاد این فروشگاه ها معمولا در مراکز خرید بسیار بزرگ مثل میدولی،وان اوتاما و … به عنوان بخشی از مرکز خرید کار می کنند یا خود به طور مستقل یک مرکز خرید را تشکیل میدن ولی در کل این فروشگاه مدیون مرکز خرید میدولیه.

http://malaysia12.com/

Juscohttp://malaysia12.com/ ،مخفف عبارت Japan United Stores Company است فروشگاه های زنجیره ای بزرگ یا هایپرمارکت هایی هستند که بزرگترین نوع آن ها در ژاپنه اینم بدونین که کمپانی های مختلف جاسکو همگی تحت تابعیت کمپانی بزرگتر Aeon هستند.اولین جاسکو در مالزی در سال 1985 در پلازا دایابومی کوالالامپور تاسیس شد یکی از قدیمی ترین جاسکو های مالزی هم جاسکوی موجود در تامان مولاری چراست که در سال 1989 تاسیس شد در ضمن در مارچ 2012 تمام فروشگاه های جاسکو در مالزی نیز به ایون تغییر نام دادند جاسکو یکی از مهمترین مراکز خرید در مالزی هست که از شیر مرغ تا جون ادمیزاد میتونید توش پیدا کنید و کسانی که به این فروشگاه رفتن از قیمت اجناسش راضی بودن.

http://malaysia12.com/

مرکز خرید جاسکو

http://malaysia12.com/

مرکز خرید جاسکو در مالزی

ببینید این فروشگاه بزرگ،در همه جا و همه شهر های مالزی شعبه داره،هر کجای مالزی که انشاءلله مستقر شدین،اگه خواستین برین جاسکو،لازمه که به تاکسی بگیدآقا مارو به نزدیکترین جاسکو ببر .دوستان خوبم اینجا مثل ایران نیست که مثلا بالا شهر قیمت بیشتر باشه و پائین شهر قیمت کمتر باشه،منظورم در مورد فروشگاه جاسکو هست.اگه شما به بهترین نقطه شهر برید و یک فروشگاه جاسکو ببینید و پائینترین نقطه شهر هم یک فروشگاه جاسکو ببینید،قیمت اجناس و اقلام در 2 شعبه کاملا برابر هست و یک تومان هم با هم اختلاف ندارند.

http://malaysia12.com/

مرکز خرید جاسکو

http://malaysia12.com/ فروشگاه های جاسکو اتمسفر شاد و جذابی دارن و در آن ها همه ی مایحتاج خانه یافت میشه قسمت پوشاک این فروشگاه ها،معمولا همه ی برندهای معروف را داره (مخصوصا در شعبه های بزرگ جاسکو، مثل جاسکوی مرکز خرید مید ولی) و همچنین ی بخش جاسکو را به لوازم الکتریکی اختصاص دادن البته قیمت اجناس در بعضی موارد بالاتر از قیمت اجناس مشابه در فروشگاه های اختصاصی لوازم الکتریکیه مثلا خرید لوازم کامپیوتر، لپ تاپ، و لوازم صوتی در اینجا توصیه نمیشه اما برای لوازم برقی منزل، فروشگاه های جاسکو میتونن موارد خوبی باشن.

http://malaysia12.com/

مرکز خرید جاسکو

مرکز خرید بزرگ جاسکو قسمتهای مختلفی داره همون طور که گفتم از شیر مرغ تا جون ادمیزاد پیدا میشه و هر قسمت مربوط به یک سری کالای مشخصه،مثلا قسمت میوه و تره بارش کاملا جداست،قسمت گوشت و مرغ کاملا جداست،قسمت لباس و بقیه موارد هم کاملا جداست اگه بدنبال لباس‌های خوب و با کیفیت هستید میتونید به جاسکو بروید راستی در مواقع تخفیف حتما به فروشگاه‌های جاسکو سری بزنید مطمئن باشید بی بهره نمیمونید البته ناگفته نماند همه اجناس جاسکو خوب هستند راستی اینم بگم که بیخیال جاینت نشید هر چند این فروشگاه قسمت فروش گوشت هم داره ولی مثل جاینت نمیشه.


http://malaysia12.com/تخفیف های ویژه جاسکو :

هر چند وقت یک بار به دلایل خاصی که من هم نمیدونم ، یک سری از اجناس در جاسکو تخفیف میخوره اون هم از نوع بین المللی. imagesclipوقتی وارد فروشگاه جاسکو میشی،اجناسی رو که تخفیف میخوره سر همون قفسه ای که اجناسش تخفیف خورده ، یک لیست تهیه میکنند و قیمت اصلی اجناس را با قیمت تخفیف خورده و همچنین تصویرشون رو روی اون لیست میذارند و اول اون قفسه قرار میدهند .

پس یادتون نره که اگه به همچین موردی برخورد کردین ازش نگذرین آخه بعضی مواقع آدم یک تخفیف هایی میبینه که به وجود جاسکو و بیزینسش کلا شک میکنه ما هم که از تخفیف بدمون نمیاد پس سبد مبارک رو روی قفسه کج میکنیم و با کمال شادابی اجناس تخفبف خورده را داخل قفسه میزاریم پس شما هم حواستون باشه میرید توی جاسکو این جور چیزها رو از دست ندین یادتون نره هر بار که به جاسکو میرید ، جی کارت همراهتون باشه که بتونید از این تخفیف ها استفاده کنید .

http://malaysia12.com/

مرکز خرید جاسکو


http://malaysia12.com/ جی کارت( Jcard ) تو فروشگاههای زنجیره ای جاسکو:

حرف جی منظور اولین حرف کلمه جاسکو هست،کارت هم که همون کارته پس جی کارت یعنی کارت جاسکو.اولین باری که میرید جاسکو سعی کنید به کانتر مخصوص این کارت برید و این کارت رو تهیه کنید،اونجا به مسئول کانتر بگید جی کارت میخوام،یک فرم بهتون میده و 8 رینگیت هم ازتون میگیره و یک جی کارت بهتون میده،اسمتون رو هم روش میزنه شبیه به عابربانک خودمون.

http://malaysia12.com/

جی کارت جاسکو


مزایای استفاده از جی کارت :

اکثر مواقع تخفیف های جاسکو،مخصوص کسانی هست که جی کارت دارند،شما هر زمان که خرید میکنید،موقع حساب کردن ، قبل از اینکه اجناس رو به مسئول صندوق بدین ابتدا جی کارت خود رو بهشون بدین که روی ماشین مخصوص کارت بکشند بعد اجناس رو بهشون بدین.

مثلا اگه شما کل خرید هاتون شده 300 رینگیته این مبلغ توی جی کارت شما ثبت میشه و نشون میده که شما یک بار مبلغ 300 رینگیت از جاسکو خرید کرده اید.هر بار که میرید این کار رو بکنید حالا چه یک رینگیت خرید کرده باشید چه 1000 رینگیت.حالا طبق قوانین جاسکو،هر رینگیت ثبت شده توی جی کارت،معادل یک امتیاز هست.اگه شما امتیازهاتون به 2000 برسه از طرف جاسکو،یک کادو به شما داده میشه.پس مزایا جی کارت،یکی 30 رینگیت به ازای هر 2000 رینگیت خرید و یکی هم تخفیف های ویژه که میتونید استفاده کنید .

http://malaysia12.com/

جی کارت جاسکو


http://malaysia12.com/روز اعضا در شعبه های جاسکو در مالزی

روز اعضا(member day)،در واقع روز کسانی هست که جی کارت دارند و عضو جاسکو هستند،جاسکو در روز اعضا اکثر اجناس رو اینقدر تخفیف میزنه که ادم فکر میکنه این اجناس رو از سر راه پیدا کرده tin_tuc_depclip

حالا میخوایم بدونیم چطوری از روز اعضا مطلع بشیم؟؟اگه روزی که دارین جی کارت میخرید،شماره موبایلتون و ادرس خونتون رو درست در فرم بنویسید روز اعضا از طرف جاسکو براتون دعوتنامه میفرستند و هر بار هم که قراره تخفیف در حد تیم ملی به اجناس جاسکو بخوره از طرف جاسکو براتوت اس ام اس ارسال میکنند و دعوتتون میکنند به صرف تخفیف فپس یادتون نره شماره تماس و ادرس رو روز ثبت نام درست وارد کنید .

http://malaysia12.com/

مرکز خرید جاسکو در مالزی

http://malaysia12.com/

مرکز خرید جاسکو در مالزی

http://malaysia12.com/

مرکز خرید جاسکو در مالزی

امیدوارم از این مطلب بخوبی بهره برده باشین جهت کسب اطلاعات بیشتر از تور مالزی با این شماره 43674367 تماس بگیرین.