شادترین روزای سفر با طبیعت گردی در مالزی

شادترین روزای سفر با طبیعت گردی در مالزی

میخوام به یه نکته جالب اشاره کنم !!!! بیاین لذت بردن از سفر رو یاد بگیرین ،حتما لازم نیست تفریحات پر هزینه داشته باشیمو جیبمونو خالی کنیم ……بیاین نزدیک طبیعت ؛ دور از جمعیت رو انتخاب کنین ………….رفتن به طبیعت هم هزینه کم تری داره هم از استرس های روزمره کم میکنه ……..اگه تو کشور مالزی هستین و نمیدونین به کدوم طبیعتش برین همراه ما باشین ………یکیش مثلا دریاچه کنیر مالزی که بزرگترین دریاچه مالزیه …….حیفه از دستش بدین .

happy-family1-qpr

پارک پروانه کوالالامپور

یه مجموعه ی حیرت‌انگیز که بیشتر از 6 هزار تا پروانه از 120 گونه  ………..  پارک پروانه همچنین بیش از 15 هزار گیاه و گونه‌های گیاهی گوناگون برای بازآفرینی فضای جنگل‌های بارانی رو شامل میشه. برخی از پروانه‌های رنگین کمانی که تو قفس‌ها پرواز میکنن مثل هیولا بزرگ هستن. گالری حشرات هم بخشی دیگه از مجموعه هستش، جایی که از هیبت هزارپاها و عنکبوت‌های مالزیایی به لرزه می‌افتین .

http://malaysia12.com

غار میمونها
این مکان ازاون مکان های مقدس هندو هاست با پله های بسیار و منظره زیبا با یه مجسمه بزرگ از الهه ای هندو و چند معبد کوچک .این غار که تو شمال شهرکوالالامپور و حدود 11 کیلومتری از مرکزش فاصله داره .اگه توان بالا رفتن از 272 پله رو دارین و به دنبال بازدید از یک معبد تمام عیار هندی هستین این جا یه انتخاب عالیه ، به محض ورود به غار،میمون ها از شما استقبال می کنند! نترسید!دنبال هر نوع خوراکی اعم از بادام زمینی و موز هستن که می تونین براشون از مغازه های پایین پله ها بخرید!

http://malaysia12.com

باغ دریاچه ای کوالالامپور

میدونستین !!!باغ دریاچه ای کوالالامپور ، پارک اصلی و مهم شهر هستش  . این باغ حفاظت شده ،تو اطراف 2 تا دریاچه ساخته شده که چشم اندازی از غنچه های مناطق گرمسیری داری!!!!عالیه …….. درختان و بوته های تزئینی با مجسمه ها، درختان مردابی باشکوه و پارک های جالب و دیدنی دارد .


http://malaysia12.com


ما نرخ های خوبی رو بهتون معرفی میکنیم به ما زنگ بزنین ………88548853

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.