هتل ماریوت سوچی- sochi marriott hotel

اکثر افرادی که تور سوچی را برای تفریح انتخاب می کنند ، مایلند در تاپ ترین هتل های سوچی اقامت کنند . خوشبختانه سوچی بعنوان یک مقصد گردشگری ، دارای اقامتگاه های مناسبی از جمله هتل های ۵ ستاره ست . هتل های ۵ ستاره سوچی با امکانات عالی به میهمانان خود خدمات میدهند . یکی از این هتل ها ، هتل ماریوت سوچی می باشد که میتوانید در اینجا با آن آشنا شوید .
http://russia12.com/

هتل ماریوت کراسنایا پولیانا

http://russia12.com/

http://russia12.com/tag/russia-tour/ هتل ماریوت یکی از هتل های پنج ستاره و مجلل سوچی است فاصله این هتل تا پارک گورکی مال واتر تنها ۲ دقیقه ،45 کیلومتر تا فرودگاه آدلر ۴۵ و با ایستگاه قطار شهر سوچی ۷۷ کیلومتر می باشد. هتل ماریوت سوچی برای کسانی که از تور روسیه و سفر به سوچی انتظار اقامتی شاهانه دارند، بهترین گزینه است.در پیست اسکی گورکی گورود، در کراسنایا پولیانا، هتل سوچی ماریوت کراسنایا پولیانا محل مناسبی برای نگهداری تجهیزات اسکی فراهم آورده است .

http://russia12.com/

http://russia12.com/tag/russia-tour/ هتل 5 ستاره ماریوت سوچی با 428 اتاق در7 طبقه،در پیست اسکی گورکی گورود واقع شده است. خدمات اتاق شامل :air-condition ،گاوصندوق ،مینی بار ،چای/قهوه ساز ،DVD Player ،تلوزیون LCD می باشد در اطراف این هتل، مجموعه پیست اسکی World Class با 30 کیلومتر پیست اسکی فعال، فروشگاه گوکی گورود که دارای مجموعه سرگرمی، محوطه کودکان، مرکز اسپا و پارک آبی است، و نیز مجموعه اسکی روزا خوتور قرار دارند این هتل 5 ستاره دارای امکانات لازم برای افراد معلول بوده و رستوران روسی Kazan آماده پذیرایی از مسافران تور روسیه تابستان 95 با انواع غذاها همراه با موسیقی زنده می باشد.

http://russia12.com/

اتاق هتل ماریوت سوچی

http://russia12.com/

اتاق هتل ماریوت سوچی

http://russia12.com/خدمات هتل 5 ستاره ماریوت سوچی :اینترنت رایگان ،اسکی ،استخر سرپوشیده(تمامی فصول)،استخر روباز(فصلی،دارای دید به کوه و جنگل) ،اسپا و ماساژ ،سونا ،حمام بخار و حمام ترکی ،بار و اسنک بار ،نایت کلاب ،اتاق های بازی و باشگاه بدنسازی ،باشگاه و زمین بازی کودکان،اتاق سیگار،تراس ،مرکز اسپای رایگان با سونا و … می باشد.

http://russia12.com/

هتل ماریوت کراسنایا پولیانا سوچی

http://russia12.com/tag/russia-tour/اطلاعات هتل ماریوت سوچی روسیه

  • آدرس هتل ماریوت سوچی :1 Vremena Goda Emb Krasnaya Polyana, Sochi, Краснодарский край, Russia, 354392
  • تلفن هتل ماریوت سوچی :078622455350
http://russia12.com/

نقشه هتل ماریوت سوچی

http://russia12.com/

هتل های معروف روسیه

http://russia12.com/

هتل های 5 ستاره روسیه

http://russia12.com/

قیمت هتل های روسیه

http://russia12.com/

عکس هتل های روسیه

http://russia12.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.