مرکز خرید گالریا سنت پترزبورگ- Galeria Shopping center

مرکز خرید گالریا یکی از بزرگترین مراکز خرید سن پترزبورگ می باشد که در مرکز این شهر قرار دارد. این ساختمان بزرگ و زیبا به طور شگفت انگیزی در شهر خودنمایی می کند. علاوه بر این، گالریا هر چیزی که از یک مرکز خرید مدرن انتظار می رود را برآورده می سازد.

csm_galeria_baltycka_danzig_aussenansicht_highligh

images-icon (1)این مرکز خرید گالریا سنت پترزبورگ برندهای تجاری معروفی مثل تاپ شاپ، لویس، مکس، و حتی برندهای فرانسوی معروف و درجه یک را به فروش می رساند. یکی دیگر از ویژگی های این مرکز خرید محبوب، وجود سوپر مارکت بزرگ، رستوران، سالن تئاتر، سالن بولینگ و دستگاه خود پرداز می باشد. فورشگاه بزرگ گالریا ، همچنین یک زمین بازی مهیج و شاد برای کودکان شما فراهم نموده است.

galleria-shopping-center-istanbul-russia


images-icon (1)گالریا یک مرکز خرید 5 طبقه می باشد که تنها 5 دقیقه تا چشم انداز نوسکی،در نزدیکی ایستگاه راه آهن فاصله دارد. در این مجتمع گالریا لباس، کفش، لوازم ورزشی، جواهرات، لوازم آرایش، عطر و ادکلن، لوازم برقی و… را می توانید خریداری کنید.

galleriashops-russia


images-icon (1)در حال حاضر این فروشگاه از بزرگترین مراکز خرید روسیه به شمار می رود و شما برای خرید از اینجا می توانید از پارکینگ بزرگ آن به راحتی استفاده کنید.

93192-russia


برای ثبت نام در تور روسیه با ما تماس بگیرید.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.