جشن نارودنایه گولیانیه در روسیه

بطور کلی سالانه جشن های زیادی در شهر های مختلف روسیه برگزار می شود که گردشگران بسیاری را به این کشور میکشاند.این جشن ها هم شامل جشن های ملی روسیه است و هم جشن های محلی و منطقه ای کشور روسیه است این جشن ها جزو دیدنی های روسیه به حساب می آیند .در این قسمت به معرفی جشن زیبای نارودنایه گولیانه که در کشور روسیه که در بعضی از جشن های خاص برگزار می شود برای اطلاعات بیشتر عزیزانی که در تور روسیه ثبت نام کرده اند و یا قصد سفر به روسیه را دارند می پردازیم.
http://russia12.com/tag/russia-tour/

جشن های کشور روسیه

جشن نارودنایه گولیانیه (Narodnoe Gulianie) یک جشن بسیار قدیمی می باشد که هنوز پابرجاست این رسم قدیمی که در بعضی از جشن های خاص مثل سال نو میلادی ، روز پیروزی ( پایان جنگ جهانی دوم – تور روسیه ) ماسلنتسا ( جشن آغاز بهار – تو روسیه ) و… برگزار می شود. مردم در سطح شهر به پیاده روی و شادی می پردازند.مردم کشور روسیه به همراه خانواده در طی این جشن ها به بیرون می روند و شاهد برگزاری موسیقی ، سیرک ، رقص های خیابانی و شادی هستند. یکی از رقص های بسیار زیبای روسی که روس ها در این مراسم اجرا می کنند و شاهد آن هستند و بیشتر در شهر های کوچک اجرا می شود خوروود Khorovod نام دارد.

http://russia12.com/tag/russia-tour/

جشن های روسی

محل های برگزاری نارودنایه گولیانیه توسط شهرداری شهرهای بزرگ از جمله مسکو ، سن پترزبورگ ، نووگورود و نیژنی و … اعلام می شود و دو تا از مهم ترین مراکز برگزاری این جشن ها در میدان سرخ نزدیک کاخ زیبای کرملین و همچنین نزدیک کلیسای زیبای سن باسیل می باشد. این مکان ها که میزبان این مراسم می باشد با نورافشانی و تزئینات بسیار زیبا و جالب آذین بندی می شود  به همین دلیل مکانی خاطره انگیز و جذاب را به ارمغان می آورد.

http://russia12.com/tag/russia-tour/

جشن ها ی روسیه

در مجموع روس ها اهل تفریح و خوش گذرانی هستند و در روز های سال نو که اکثر شهرهای روسیه در طول روز خلوت است در شب و هنگام تاریکی هوا ، شاهد عده ی کثیری از مردم است که برای قدم زدن و گردش و حتی خرید به بیرون از منزل آمده اند پس با ثبت نام در تور روسیه می توانید شاهد انواع جشن های روسیه باشید بشرطیکه از زمان خود بدرستی استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.