تور تایلند نوروز 95

تور تایلند نوروز 95

http://thaitor.ir

تور پاتایا پوکت

قیمت تور پاتایا پوکت ویژه نوروز هتل 3 ستاره 4,165,000

قیمت تور پاتایا پوکت ویژه نوروز هتل 4 ستاره 4,440,000

قیمت تور پاتایا پوکت ویژه نوروز هتل 5 ستاره 4,925,000

تور بانکوک پاتایا

قیمت تور بانکوک پاتایا ویژه نوروز هتل 3 ستاره 3,700,000

قیمت تور بانکوک پاتایا ویژه نوروزهتل 4 ستاره3,950,000

قیمت تور بانکوک پاتایا ویژه نوروز هتل 5 ستاره4,460,000

تور بانکوک پوکت

قیمت تور بانکوک پوکت ویژه نوروز هتل 3 ستاره از 4,150,000

قیمت تور بانکوک پوکت ویژه نوروز هتل 4 ستاره از 4,400,000

قیمت تور بانکوک پوکت ویژه نوروز هتل 5 ستاره از 4,900,000

تور بانکوک

قیمت تور بانکوک ویژه نوروز هتل 3 ستاره 3,690,000

قیمت تور بانکوک ویژه نوروز هتل 4 ستاره 3,930,000

قیمت تور بانکوک ویژه نوروز هتل 5 ستاره 4,325,000

لیست هتل های بانکوک :

ایستین 4 ستاره EASTIN BANGKOK

مونتین بانکوک 4 ستاره Montien Bangkok

رامادا پلازا 5 ستاره Ramada Plaza

سنتارا گرند ورلد 5 ستاره  Centara Grand World

لبوا 5 ستاره Lebua State Tower

لیست هتل های پوکت:

دوانژیت 4 ستاره Duangjitt

نووتل پوکت 4 ستاره Novotel Phuket

میلینیوم 5 ستاره Millinium

لمریدین 5 ستاره  Lemeridien

سنتارا گرند پوکت 5 ستاره  Centara Grand Phuket

لیست هتل های پاتایا:

هتل ایستین پاتایا 4 ستاره
eastin

هتل ا-وان رویال کروز پاتایا 4 ستاره
a one royal cruse

هتل امپریال پوکت 3 ستاره
imperial
هتل سیام بای شور پاتایا 4 ستاره
bayshore

http://thaitor.ir 

 

خدمات تور تایلند 

  •    ویزا تایلند
  •  پروازماهان بانکوک
  • ترانسفر فرودگاهی
  •     اقامت در هتل
  •  بیمه مسافرتی
  • صبحانه روزانه بوفه
  •  راهنمای فارسی زبان
  • سیم کارت
  • گشت شهری
  • بن تخفیف غذت

http://thaitor.ir

 

بانکوک پایتخت تایلند است و پس از بانکوک دومین شهر بزرگ در کشور تایلند،پاتایا بشمار می آید . این شهرها از مراکز دیدنی و مراکز خرید زیادی برخوردار هستند.شهر بانکوک مدتهاست که برای جلب توریست در بازارهای بین المللی تلاش میکند.فستیوال خرید بانکوک علاوه بر تخفیف های بی نظیر برای علاقمندان به مراکز خرید تایلند، پر از برنامه های متنوع دیگر می باشد .در نوروز جشن های آبی گوناگونی در این شهر رخ می دهذ و همچنین اغلب مراکز خرید بانکوک در این مدت تا نیمه شب باز هستند و به مشتریان خود خوش آمد می گویند ، ما بهترین نرخ را در تور تایلند 7 شب و 8 روز با پرواز ماهان بانکوک برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم.

http://thaitor.ir

سفر با بهترین تور پاتایا

 

پاتایا یکی از شهرهای ساحلی کشور تایلند است که در ساحل شرقی خلیج تایلند واقع شده است.پاتایا یکی از مقاصد اصلی گردشگران تایلند است و هر سالانه بیش از پنج میلیون گردشگر را جذب می کند. تفریحاتی همچون شنا، جت اسکی، موج سواری، اسکی روی آب، قایق سواری و غواصی در سواحل پاتایا امکان پذیر است.معرفی ارزانترین آفر تورهای ترکیبی  تایلند با نرخ ویژه و قیمت مناسب و آشنایی با برترین آژانسهای مسافرتی و مجریان مستقیم تور تایلند به آژانس سعادت سیر گیتی مراجعه کنید.

http://thaitor.ir

 

 

نکات مهم برای سفر به تایلند

  • برای تهیه تور تایلند فقط به قیمت توجه نکنید چونکه ممکن است این کار در طول سفر موجب ناراحتیتان شود که چرا بخاطر مبلغ کمی دچار دردسرهایی شده اید.
  • یک تور تایلند یعنی خدمات بلیط تایلند , هتل و خدمات حاشیه اینها قیمت نسبتا مشخصی دارند قیمت تور تایلند نمی تواند خیلی متفاوت باشد مواظب کلاهبراداریها باشید.
  • به تبلیغات اغوا کننده توجه داشته باشید تور دارای المان های مشخصی می باشد که تغییرات قیمت تور تایلند را در مورد خواسته شما در آژانس ها نباید بیشتر از به اضافه یا منهای 60 هزار تومان باشد بدون شک تور تایلند ارزان با تفاوت بسیار قیمتی مشکوک می باشد ! خود دانید
  • برای تهیه تور تایلند فقط قیمت ملاک انتخاب شما نباشد چه بسا در سفرتان روزی ده بار به خود بگویید کاشکی اونو انتخاب کرده بودم مگه چقدر بیشتر بود.

 

star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4

 

آژانس سعادت سیر مجری مستقیم برگزاری متنوع ترین تورهای تایلند

کارشناسان ما پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند

تماس بگیرید

مسئول مربوطه:آقای مدیحیان
 داخلی 632 –  ۶۷ ۴۳ ۶۷ ۴۳

09359607685

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر از تور پوکت و تور سامویی با ما تماس بگیرید.

تور روسیه ویژه نوروز

تور روسیه ویژه نوروز

تحصیلات و تجربه کاری ما در خصوص گردشگری به ما این جرات را می دهد که خود را متخصص در ارائه بهترین تور روسیه و سفر های گروهی بدانیم . آژانس سعادت سیر گیتی مجری مستقیم تور روسیه با توجه به ارتباط نزدیکی که با هتلداران و شرکت های هوایی دارد ارائه دهنده بهترین ها می باشد. شما می توانید تور روسیه ارزان قیمت , تور روسیه آفری , تور روسیه لحظه آخری را از ما استعلام کنید خاطرات خوشی را برای شما ثبت می نماییم.
قیمت تور روسیه

تور روسیه ویژه نوروز

tour-qprآشنایی با کشور روسیه

کشور روسیه با قدمتی تقریباً ٩٠٠ساله در زمرۀ زیباترین و غنی‌ترین شهرهای جهان قرار داردتنوع و تعدد امکنۀ دیدنی روسیه به قدری است که امکان بازدید تمامی آن‌ها در چند روز و یا حتی چند هفته غیر ممکن می‌باشد، ولی این واقعیت را نیز نباید نادیده گرفت که در مدت کوتاه هم می‌توان حتی‌الامکان بهترین‌های روسیه را دیدن نمود و از زیبایی‌های آن‌ها بهره‌مند گردید.

 

http://russia12.com/بهترین فصل برای رفتن به روسیه:

اولین عاملی که بیشتر مسافران برای برنامه‌ریزی سفر به سن‌پترزبورگ در نظر می‌گیرند قطعا آب و هواست. اما کسانی که در این شهر زندگی کرده‌اند اعتقاد دارند آب و هوای این شهر در هر فصلی الهام بخش است. خبر خوب این است که به عنوان یک شهر دریایی، سن‌پترزبورگ هرگز به معنای واقعی کلمه و مطابق با استاندارد‌های روسیه، سرد نمی‌شود. در نتیجه در اواسط زمستان به ندرت هوا به منفی 10 درجه می‌رسد. همان طور که داستایوفسکی توصیف کرده است در محله‌های فقیرنشین، تابستان بسیار طاقت فرساست و گاهی دما به بیش از 30 درجه می‌رسد. بنابر این بهترین فصل برای سفر به این شهر بهار است، زمانی که رطوبت هوا کاهش می‌یابد و گرما و سرما توریست‌ها را آزار نمی‌دهد. اما جدای از آب و هوا برای استفاده کامل از جاذبه‌های این شهر افسانه ‌ای بهتر است باز هم به تقویم نگاه کنید، ‌زیرا سالن تئاتر مارینسکی که یکی از قدیمی‌ترین سالن‌های این شهر است دو ماه و در فصل تابستان تعطیل است. اما در هر فصلی از سال این شهر میزبان فستیوال‌ها و گروه‌های جشن است.سری به مطلب آب و هوای روسیه در این سایت بزنید. تا اطلاعات کامل تری را دریافت کنید.

ارزان ترین تور روسیه

تور روسیه ویژه نوروز

 

tour-qprدر راستای ارائه بهترین تور های روسیه با افتخار اعلام می کنیم که ما تنها نماینده رسمی شرکت کارگزاری مینا تور (MINA TOUR) در ایران هستیم.همانطور که می دانید شرکت کارگزاری مینا شرکتی معتبر در زمینه برگزاری تورهای خارجی مخصوصا تور روسیه است.برای تهیه ویزای روسیه ، بلیط روسیه  ، هتل های روسیه و… با ما تماس بگیرید ما پیشنهادهای خوبی برای شما داریم.برای اطلاع از قیمت تورهای روسیه با ما تماس بگیرید در ضمن انواع پروازهای روسیه با شرکت هواپیمائی ماهان و ایر فلوت صورت میگیرد و تور روسیه نوروزی انتخاب هتل را بر عهده مسافران گذاشته یعنی هر هتلی که شما سفارش بدین ما براتون رزرو خواهیم کرد جهت رزرو با این شماره 02143674367 تماس بگیرید.

خدمات تور روسیه

  • ویزا روسیه
  • ترانسفر فرودگاهی
  • بیمه مسافرتی
  • صبحانه روزانه بوفه
  • راهنمای فارسی زبان
  • سیم کارت
  • گشت شهری
  • بن غذا
بهترین تورها

تور روسیه ویژه نوروز

اطلاعاتی در مورد تورهای مسافرتی روسیه

تور روسیه ویژه نوروز

تور مالزی نوروز ۹۵

تور مالزی نوروز ۹۵

فقط ایرانی ها نیستن که ترجیح میدم بیشتر ماههای سال رو تو مالزی بگذرونن . از کشورهای مختلف دنیا میان تا روزهای آخر زمستون و اوایل بهار رو تو این کشور زیبا بگذرونن هرچند که تو مالزی هوا شرجیه و روزهای آفتابی هم بارون میاد ولی لذت بخشه. نوروز همه چیز واسه تفریح تو مالزی مهیاس و حتی خاص ترین سلیقه ها هم میتونن سرگرمی دلخواهشون رو اونجا پیدا کنن . اولین افرادی که از تور مالزی ویژه نوروز حسابی لذت میبرن ، اونایی هستن که به طبیعت عشق میورزن .قدم زدن تو جزیره های لنکاوی و سواحل پنانگ جذابیت خودشو داره. مخصوصا اگه تور کوالالامپور نوروز رو انتخاب کرده باشین ، پارکها و دریای منطقه ، حالتون رو حسابی خوش میکنه .
 
http://malaysia12.com/

تور مالزی نوروز ۹۵

همونطور که همگی میدونیم تور معمولا میبره اما یه روزه .ولی سعادت سیر قصد داره مطابق با میل شما عمل کنه اینم بگم که ی چتر باخودتون به همراه داشته باشین چون آب و هوای مالزی هرلحظه تغییر میکنه و ممکنه شما رو کلافه کنه ولی بلندی های گتینگ میتونه شما را از این سردرگمی بیرون بیاره .انتخاب تور مالزی نوروز معمولا به چند منطقه مهم مالزی محدود میشه و بخاطر برنامه های متنوع و متمرکز تو این شهرها ، مردم ترجیح میدن مقصدشون رو از بین اینها انتخاب کنن . جالبه بدونین بواسطه پتانسیل گردشگری ، امکانات رفاهی هم واسه گردشگرا تو این مناطق بیشتر از سایر جاهاست ، درواقع مهم ترین تور های مالزی در نوروز به این صورت هستش :

  • تور کوالالامپور ویژه نوروز
  • تور ترکیبی مالزی ویژه نوروز
  • تور مالزی سنگاپور ویژه نوروز

 

http://malaysia12.com/الان با خودتون میگین یعنی هیچکس تور پنانگ ، تور لنکاوی رو تو نوروز انتخاب نمیکنه ؟ حق با شماس . بعضی از گردشگرا واسه نوروز به این شهرها هم میرن خصوصا اونایی که عاشق جزیره های معروف لنکاوی هستن اما همونجور که گفتم اکثرا سه مورد بالا رو بخاطر برنامه های خیلی خوبشون ،به سایر شهرها ترجیح میدن اینم بدونین که سفر به مالزی محدود به ماه مشخصی نیس هر زمان که بتونین برید این کشور پذیرای شما عزیزانه ولی من پیشنهاد میکنم که طرفا عید به این کشور برید چون مراسم و جشن های مالزی زبان زده.

http://malaysia12.com/

تور مالزی نوروز ۹۵

http://malaysia12.com/قبل از رزرو تور مالزی ویژه نوروز ، بهتون یه پیشنهاد میکنم : الویت های خودتون رو مشخص کنین ، اینجور راحت تر میتونین تصمیم بگیرین که کدوم شهر و هتل رو انتخاب کنین همچنین بنظرم هرکسی که بخواد به مالزی و یکی از سه منطقه بالا سفر کنه ، داشتن اطلاعات کلی از این مناطق ، سفر بهتری رو براش رقم میزنه . قیمت رزرو تور مالزی ویژه نوروز ، تفریحات مالزی در ایام نوروز ، پروازهای نوروزی مالزی و آب و هوا میتونن مهم ترین این سوالات باشن . این اطلاعات تو وبسایت malaysia12 اومده تا ایرانی های عزیز سفر خوب و حساب شده ای رو تجربه کنن .

 

http://malaysia12.com/ برای انتخاب تور مالزی نوروز مطالعه این موارد پیشنهاد میشه :

  • برنامه ریزی بری سفر نوروزی کوالالامپور
  • آب و هوای کوالالامپور در نوروز
  • شیک ترین هتل های کوالالامپور برای تور نوروز

جهت کسب اطلاعات بیشتر از تورهای ترکیبی مالزی میتونین با این شماره 02143674367 تماس بگیرین تا کارشناسان ما بیشتر شما را راهنمایی کنند.

http://malaysia12.com/

تور های ترکیبی مالزی

هتل ناسیونال مسکو

هتل ناسیونال مسکو

Hotel National, Moscow

 

گه میخواین در تور مسکو تو یکی از هتل های پنج ستاره مسکو اقامت کنین ، هتل پنج ستاره ناسیونال ، یه پیشنهاد ویژه اس . این هتل بخاطر قیمت مناسب و دسترسی راحت ، خیلی طرفدار داره و اونایی که با قصد خرید میرن مسکو میتونن تو این هتل علاوه بر اقامت راحت ، به مهم ترین مراکز خرید مسکو دسترسی داشته باشن همانطور که از تیترش پیداس تو این پست میخایم با هتل ناسیونال آشنا بشیم پس با ما همراه باشین.
russia12.com

هتل ناسیونال مسکو

russia12.com

هتل پنج ستاره ناسیونال مسکو

hotel (1)هتل ناسیونال در سال 1903 ساخته شد و در دهه 1990 مجدداً بازسازی شد که در نتیجه به یکی از بهترین هتل‌های مسکو تبدیل شد این هتل دارای یک معماریه تاریخیه که در مرکز مسکو قرار داره که فاصله چندانی با میدان سرخ و کرملین نداره و حدود ی ساعت با فرودگاه بین المللی مسکو فاصله داره و یکی از ویژگیهایی که این هتل را نسبت به بقیه هتل های روسیه متمایز ساخته نزدیکی این هتل به ایستگاه‌های مترو تئاترالنایا و آخوتنی ریاد ست.

russia12.com

هتل پنج ستاره ناسیونال مسکو

russia12.com

هتل ناسیونال مسکو

russia12.com این هتل در مجموع 202 اتاق داره.اتاقهای این هتل خیلی شیک هستن و با معماری و دکوری خاصی ساخته شده اند و با میلمان آنتیک و زیبا تزیین شده اند که امکانات این اتاقها شامل تلویزیون صفحه تخت،حوله،سشوار و … می باشد و برای صرف غذا میتونید به رستوران این هتل برید غذاهای ایتالیایی و روسی و اروپایی این هتل خیلی معروفن و همچنین دسر و شیرینی هم تو این هتل موجوده و شما میتونین تو این هتل با موسیقی و پیانو دسر خود را نوش جان کنین.

russia12.com

هتل ناسیونال مسکو

russia12.com

هتل ناسیونال مسکو

russia12.comامکانات هتل ناسیونال مسکو شامل رستوران، سونا، استخر، پارکینگ، سیستم حفاظتی، سالن ورزش، تلوزیون، یخچال، رادیو، ماهواره، اینترنت، روزنامۀ روز، سشوار، حمام، تلفن،سالن کنفرانس، مرکز تجاری، لباسشویی و خشکشویی، آرایشگاه، گیشۀ فروش بلیط هوایی، گیشۀ فروش بلیط راه‌آهن، فروشگاه و … می باشد .میهمانان تور روسیه میتونن برنامه سفر و گردش خود را از ما بخواین تا ما شما را راهنمایی کنیم .با امکاناتی که این هتل داره دیگه نیازی نیس برا تفریحات به بیرون از هتل برید.

 

russia12.comاطلاعات هتل ناسیونال مسکو

  • آدرس هتل ناسیونال مسکو:ul. Mokhovaya, 15/1, Moskva, Russia, 125009
  • تلفن هتل ناسیونال مسکو:074952587000
  • وبسایت هتل ناسیونال مسکو:www.national.ru

موقعیت هتل ناسیونال مسکو بر روی نقشه گوگل

russia12.com

هتل پنج ستاره ناسیونال مسکو

russia12.com

هتل پنج ستاره ناسیونال مسکو

russia12.com

هتل ناسیونال مسکو

russia12.com

هتل ناسیونال مسکو

russia12.com

هتل پنج ستاره ناسیونال مسکو

russia12.com

هتل ناسیونال مسکو

russia12.com

هتل ناسیونال مسکو

russia12.com

هتل ناسیونال مسکو

هتل گرند حیات کوالالامپور

هتل گرند حیات کوالالامپور

Grand Hyatt Kuala Lumpur Hotel

برای رزرو تور کوالالامپور ارزان قیمت باید از بعضی خدمات تورها صرف نظر کرد تا نهایتا هزینه تور کمتر از معمول دربیاد اما به نظرم نباید هزینه رو با انتخاب یه هتل بد ، کاهش بدین . هتل های کوالالامپور از نظر قیمت و امکانات ، تنوع زیادی دارن و میشه بینشون هتل خوب با قیمت و مکان مناسب پیدا کرد . هتل Hyatt یکی از هتل های 5 ستاره کوالالامپور بشمار میاد که موقعیت مکانی خوبی داره و نسبت به قیمتش میتونین انتظار خدمات معمولی ازش داشته باشین .
http://malaysia12.com/

هتل گرند حیات کوالالامپور

http://malaysia12.com/

هتل گرند حیات کوالالامپور

http://malaysia12.com/اگه همیشه به دنبال بهترین چیزها توی زندگیتون هستین، برای اقامت خودتون ، هتل گرند حیات کوالالامپور رو انتخاب کنین!این هتل هم در مرکز مثلث طلایی قرار داره و فاصله زیادی با جاذبه های گردشگری کوالالامپور نداره: برج دوقلوی پتروناس، کنوانسیون کوالالامپور و پارک کوالالامپور چسبیده به هتل هستن.هتل گرند حیات یکی از هتل های پنج ستاره کوالالامپوره که درست در کنار مرکز همایش‌های کوالالامپور (KLCC) و در مرکز شهر قرار داره .فاصله این هتل تا ارکستر فیلارمونیک مالزی با خودرو 10 دقیقه و تا منطقه گولدن‌ ترای‌انگل حدود 20 دقیقه ست که شما میتونین با ی پیاده روی 20 دقیقه ای به مرکز خرید پاویلیون برسین و همچنین در عرض 6 دقیقه میتونید به برج‌های معروف پتروناس برید و با 1 ساعت ماشین سواری میتونین به فرودگاه بین المللی کوالالامپور برسید.

http://malaysia12.com/

هتل گرند حیات کوالالامپور

http://malaysia12.com/این هتل در مجموع 412 اتاق داره از پنجره‌های بزرگ اتاق‌ خود میتونید منظره پارک یا شهر را تماشا کنین. اتاق‌های هتل گرند حیات کوالالامپور مجهز به صفحه‌تخت 42 اینچ، قهوه‌ساز و تجهیزات ام‌پی‌تری پلیر ست. سرویس بهداشتی اتاق‌ها وان و دوش آب گرم داره. مرکز تجاری اداری و سالن‌های همایش هتل برای استفاده شما میهمانان تور مالزی نوروز 95 آماده شده است. برا صرف غذا میتونید به رستوران مشهور ثرتی(‌8 انواع استیک، غذاهای دریایی، سوشی و ساشی‌می را سرو میکنه) برید. رستوران جی.پی تراس هتل گرند حیات نیز با یک سالن غذاخوری کوچک و یک تراس بزرگ در خدمت شماست. بار جزیره‌ای این رستوران مشرف به مناظر زیبای اطراف ست. رستوران کنار استخر نیز با منوی غذاهای سالم، آبمیوه‌های تازه و چای سرد، در کنار استخر از مهمانان تور کوالالامپور پذیرایی میکنه.

http://malaysia12.com/

هتل پنج ستاره گرند حیات کوالالامپور

restaurant-clip-art-5892-caucasian-man-sitting-atامکانات هتل  هتل گرند حیات کوالالامپور شامل: رستوران، خدمات ۲۴ ساعته در اتاق، کافی شاپ،ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی، فروشگاه, نگهداری از کودک، بار، مرکز تجاری، اتاق های خانوادگی، سالن همایش و کنفرانس، بار در استخر، گاو صندوق در اتاق، محل کشیدن سیگار، استخر سربا،سونا، جکوزی، ماساژ، محل بازی کودکان، سالن بدنسازی، اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها،رستوران،روزنامه،اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه در هتل،تهویه،پارکینک می باشد.

http://malaysia12.com/

هتل گرند حیات کوالالامپور

http://malaysia12.com/

هتل گرند حیات کوالالامپور

address malaysiaاطلاعات هتل گرند حیات کوالالامپور

  • آدرس هتل گرند حیات کوالالامپور: 12, Jalan Pinang, Kuala Lumpur City Centre, 50450 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia
  • تلفن هتل گرند حیات کوالالامپور:060321821234
  • وبسایت هتل گرند حیات کوالالامپور:Adkualalumpur.grand.hyatt.com‎
http://malaysia12.com/

هتل گرند حیات کوالالامپور

http://malaysia12.com/

هتل گرند حیات کوالالامپور

http://malaysia12.com/

هتل گرند حیات کوالالامپور

http://malaysia12.com/

هتل گرند حیات کوالالامپور

http://malaysia12.com/

هتل گرند حیات کوالالامپور

http://malaysia12.com/

هتل گرند حیات کوالالامپور

http://malaysia12.com/

هتل گرند حیات کوالالامپور