تور سوچی مرداد 95

اگر از خود میپرسید که مرداد ماه کجا برویم ، به شما پیشنهاد میکنیم سفر به یکی از جذاب ترین شهرهای روسیه را که جمعیت آن بیش از ۴۰۰ هزار نفر است و جزیره قناری روسیه مشهور شده است را تجربه کنید . سوچی یک شهر واقع در سرزمین کراسنودار در مرز غربی روسیه است که بر کرانه‌های دریای سیاه و در دامنه بلندی‌های پوشیده از برف رشته‌ کوههای قفقاز قرار گرفته است. شهر سوچی به دلیل آفتاب ، آب و هوای کوهستانی و گیاهان کم نظیر ، خواص درمانی چشمه های آب معدنی و خاک شفا بخش خود یک سفر فوق العاده برای بهبود سلامتی شما به شمار می رود. این شهر به طول ۱۴۵ کیلومتر در امتداد ساحل کشیده شده است. بزرگ ترین مناطق تفریحی آن عبارتند از: لازروسکویه، لوو، داگومیس، سوچی، خوستا، کودپستا، آدلر و کراسنایا پولیانا که میتوانید از آنها درتور سوچی مرداد 95 دیدن کنید .

سعادت سیر گیتی بدلیل داشتن کارگزاری مستقیم و دارا بودن کارشناسان فروش خبره، ارائه دهنده بهترین نرخ ها در زمینه تور روسیه می باشد. شما می توانید بهترین قیمت تور سوچی را بصورت روزانه از ما استعلام نمایید و بدون شک سعی ما بر اینست که بهترین خدمات را نیز به شما ارائه دهیم. برای تهیه تور روسیه، بلیط روسیه، هتل های روسیه و بطور کلی هرگونه اطلاعات راجع به سفر به روسیه با ما در ارتباط باشید.در زیر لیست تعدادی از هتل هایی که در سوچی قابل رزرو می باشند ارائه شده است. چنانچه هتل دیگری مد نظرتان می باشد که در لیست زیر وجود ندارد، امکان رزرو آن نیز فراهم می باشد.

  • هتل آزیموت سوچی
  • هتل سوئیس اوتل کامیلیا سوچی
  • هتل گورکی پانوراما سوچی
  • هتل راشین سیزن

 

 خدمات تور سوچی

بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل های روسیه همراه با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، راهنمای فارسی زبان، سیم کارت، گشت شهری، هتل مرکز شهر.

http://russia12.com/

تور سوچی مرداد ۹۵


جهت کسب اطلاعات بیشتر از تور روسیه تابستان 95 و تور سوچی تابستان 95 با کارشناسان ما در تماس باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.