جشن نارودنایه گولیانیه در روسیه

بطور کلی سالانه جشن های زیادی در شهر های مختلف روسیه برگزار می شود که گردشگران بسیاری را به این کشور میکشاند.این جشن ها هم شامل جشن های ملی روسیه است و هم جشن های محلی و منطقه ای کشور روسیه است این جشن ها جزو دیدنی های روسیه به حساب می آیند .در این قسمت به معرفی جشن زیبای نارودنایه گولیانه که در کشور روسیه که در بعضی از جشن های خاص برگزار می شود برای اطلاعات بیشتر عزیزانی که در تور روسیه ثبت نام کرده اند و یا قصد سفر به روسیه را دارند می پردازیم.
http://russia12.com/tag/russia-tour/

جشن های کشور روسیه

جشن نارودنایه گولیانیه (Narodnoe Gulianie) یک جشن بسیار قدیمی می باشد که هنوز پابرجاست این رسم قدیمی که در بعضی از جشن های خاص مثل سال نو میلادی ، روز پیروزی ( پایان جنگ جهانی دوم – تور روسیه ) ماسلنتسا ( جشن آغاز بهار – تو روسیه ) و… برگزار می شود. مردم در سطح شهر به پیاده روی و شادی می پردازند.مردم کشور روسیه به همراه خانواده در طی این جشن ها به بیرون می روند و شاهد برگزاری موسیقی ، سیرک ، رقص های خیابانی و شادی هستند. یکی از رقص های بسیار زیبای روسی که روس ها در این مراسم اجرا می کنند و شاهد آن هستند و بیشتر در شهر های کوچک اجرا می شود خوروود Khorovod نام دارد.

http://russia12.com/tag/russia-tour/

جشن های روسی

محل های برگزاری نارودنایه گولیانیه توسط شهرداری شهرهای بزرگ از جمله مسکو ، سن پترزبورگ ، نووگورود و نیژنی و … اعلام می شود و دو تا از مهم ترین مراکز برگزاری این جشن ها در میدان سرخ نزدیک کاخ زیبای کرملین و همچنین نزدیک کلیسای زیبای سن باسیل می باشد. این مکان ها که میزبان این مراسم می باشد با نورافشانی و تزئینات بسیار زیبا و جالب آذین بندی می شود  به همین دلیل مکانی خاطره انگیز و جذاب را به ارمغان می آورد.

http://russia12.com/tag/russia-tour/

جشن ها ی روسیه

در مجموع روس ها اهل تفریح و خوش گذرانی هستند و در روز های سال نو که اکثر شهرهای روسیه در طول روز خلوت است در شب و هنگام تاریکی هوا ، شاهد عده ی کثیری از مردم است که برای قدم زدن و گردش و حتی خرید به بیرون از منزل آمده اند پس با ثبت نام در تور روسیه می توانید شاهد انواع جشن های روسیه باشید بشرطیکه از زمان خود بدرستی استفاده کنید.

تور سوچی مرداد 95

اگر از خود میپرسید که مرداد ماه کجا برویم ، به شما پیشنهاد میکنیم سفر به یکی از جذاب ترین شهرهای روسیه را که جمعیت آن بیش از ۴۰۰ هزار نفر است و جزیره قناری روسیه مشهور شده است را تجربه کنید . سوچی یک شهر واقع در سرزمین کراسنودار در مرز غربی روسیه است که بر کرانه‌های دریای سیاه و در دامنه بلندی‌های پوشیده از برف رشته‌ کوههای قفقاز قرار گرفته است. شهر سوچی به دلیل آفتاب ، آب و هوای کوهستانی و گیاهان کم نظیر ، خواص درمانی چشمه های آب معدنی و خاک شفا بخش خود یک سفر فوق العاده برای بهبود سلامتی شما به شمار می رود. این شهر به طول ۱۴۵ کیلومتر در امتداد ساحل کشیده شده است. بزرگ ترین مناطق تفریحی آن عبارتند از: لازروسکویه، لوو، داگومیس، سوچی، خوستا، کودپستا، آدلر و کراسنایا پولیانا که میتوانید از آنها درتور سوچی مرداد 95 دیدن کنید .

سعادت سیر گیتی بدلیل داشتن کارگزاری مستقیم و دارا بودن کارشناسان فروش خبره، ارائه دهنده بهترین نرخ ها در زمینه تور روسیه می باشد. شما می توانید بهترین قیمت تور سوچی را بصورت روزانه از ما استعلام نمایید و بدون شک سعی ما بر اینست که بهترین خدمات را نیز به شما ارائه دهیم. برای تهیه تور روسیه، بلیط روسیه، هتل های روسیه و بطور کلی هرگونه اطلاعات راجع به سفر به روسیه با ما در ارتباط باشید.در زیر لیست تعدادی از هتل هایی که در سوچی قابل رزرو می باشند ارائه شده است. چنانچه هتل دیگری مد نظرتان می باشد که در لیست زیر وجود ندارد، امکان رزرو آن نیز فراهم می باشد.

  • هتل آزیموت سوچی
  • هتل سوئیس اوتل کامیلیا سوچی
  • هتل گورکی پانوراما سوچی
  • هتل راشین سیزن

 

 خدمات تور سوچی

بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل های روسیه همراه با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، راهنمای فارسی زبان، سیم کارت، گشت شهری، هتل مرکز شهر.

http://russia12.com/

تور سوچی مرداد ۹۵


جهت کسب اطلاعات بیشتر از تور روسیه تابستان 95 و تور سوچی تابستان 95 با کارشناسان ما در تماس باشید.

هتل پولمن سوچی- Pullman Sochi Centre

شاید وقتی در شهر سوچی قدم می زنید با ساختمان آسمان خراش گونه هتل پولمن مواجه گردید که یکی از ساختمان های شاخص شهر سوچی است که فاصله مطلوبی با دریا دارد و در عین حال ویو خوبی به کوهستان و شهر و ساحل دارد این هتل ۵ ستاره که به حق باید نام زیباترین هتل داخل شهر سوچی را به آن داد جزو بهترین هتل های شهر سوچی محسوب می گردد. رستوران زیبا و امکانات کامل برای میهمانان از سالن بدنسازی و استخر و … و طراحی بسیار شیک و دلربای این هتل شما را به وجد می آورد. رزرو این هتل بسیار دشوار است و در اکثر مواقع این هتل کاملا پر است.

اکثر افرادی که تور سوچی تابستان 95  را برای تفریح انتخاب می کنند ، مایلند در تاپ ترین هتل های سوچی اقامت کنند . خوشبختانه سوچی بعنوان یک مقصد گردشگری ، دارای اقامتگاه های مناسبی از جمله هتل های ۵ ستاره ست . هتل های ۵ ستاره سوچی با امکانات عالی به میهمانان خود خدمات میدهند . یکی از این هتل ها ، هتل پولمن سوچی می باشد که میتوانید در اینجا با آن آشنا شوید .
http://russia12.com/tag/russia-tour/

هتل پولمن سوچی

هتل 5 ستاره پولمن سوچی یکی از هتل های مدرن و زیبای سوچی است. این هتل پنج ستاره در مرکز سوچی و در نزدیکی سالن کنسرت Festivalny  و فرودگاه بین المللی Alde و تا 2 کیلومتری ایستگاه قطار واقع شده است و فاصله این مکانها به این هتل باعث شده که هتل پولمن را به بهترین هتل های شهر سوچی تبدیل کند .این هتل دارای یک ساحل اختصاصی می باشد.

http://russia12.com/tag/russia-tour/

هتل پولمن سوچی در مجموع 150 اتاق داره .اتاقهای این هتل خیلی زیبا و لوکس می باشند و اتاق های مجلل این هتل دارای بالکن، گاوصندوق، یخچال، تلوزیون LCD ، تخت های King Size و بعضی از آنها دارای دید به دریا هستند و دارای امکانات خاصی می باشد که عبارتند از :سونا، اینترنت رایگان، استخر سرپوشیده، اسپا حمام ترکی و ماساژ، باشگاه بدنسازی، بار، رستوران، خشک شویی، سرویس چای و قهوه، امکانات برای افراد معلول، ، مینی بار و … می باشد و بعد از یک روز گردش میتونید برای رفع خستگی به رستوران های مجهز این هتل مراجعه کنید .رستوران Sel Marin با سرو انواع غذاهای مدیترانه ای آماده پذیرایی از مسافران تور روسیه می باشد.

http://russia12.com/tag/russia-tour/

اطلاعات هتل پنج ستاره پولمن سوچی روسیه

  • آدرس هتل پولمن سوچی:11A Ordzhonikidze Street, Сочи, Russia, 354000
  • تلفن هتل پولمن سوچی:0078622629730
  • وبسایت هتل پولمن سوچی:www.pullmanhotels.com

http://russia12.com/tag/russia-tour/

http://russia12.com/tag/russia-tour/

http://russia12.com/tag/russia-tour/

http://russia12.com/tag/russia-tour/

http://russia12.com/tag/russia-tour/

http://russia12.com/tag/russia-tour/

http://russia12.com/tag/russia-tour/

http://russia12.com/tag/russia-tour/