آبشار لنکاوی

آبشار لنکاوی

Langkawi Waterfall

یکی ازدیدنی های مالزی آبشار لنکاوی است که هر ساله تعداد زیادی از مسافران تور مالزی به انجا سفر میکنند.در مالزی علاوه بر دریا و آفتاب و قایق سواری و امثال آن چیزهای دیگری در انتظار شماست.بلندترین ابشار ساخته شده دست بشر در این مکان قرار دارد.و از زیباترین دیدنی های لنکاوی به شمار میرود .
malaysia12.com

ابشار لنکاوی در مالزی

malaysia12.com

ارتفاع آن به 67 متر می رسد.این آبشار با آب خنکی که دارد در سه طبقه می ریزد و مکان واقعا روح افزایی را به وجود می آورد.موقعیت این آبشار در امتداد جاده داتای می باشد.این آبشار از جنبه دیگری نیز منحصر به فرد است و آن اینکه یک مسیر 50 متری درون غاری دارد.در حین رانندگی در داخل تونل شما می توانید آبشارهای کوچکی را ببینید که مناظر دل انگیز گیاهان اطراف را تکمیل می کنند.

malaysia12.com

ابشار لنکاوی در مالزی

malaysia12.comدر آبشار لنکاوی در مالزی آب از ارتفاع بلند سرازیر می شود. با شدت به صخره های سخت می خورد و هر قطره اش به هزاران ذره تبدیل می شد. دیدن تصویر آبشار هم آدمی را خنک می کند چه برسد به آنکه کنارش قرار گیری. مهمان آبشار شدن، در گرمای تابستان یکی از لذتبخش ترین سفرهاست.برای گردشگران آبشار لنکاوی به عنوان یکی از بهترین مراکز تفریحی لنکاوی هم محسوب میشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.