مکانهای مناسب برای رفتن به کوالالامپور بصورت خانوادگی

مکانهای مناسب برای رفتن به کوالالامپور بصورت خانوادگی

Best Kids Attractions in Kuala Lumpur

بهترین تفریحات خانوادگی در کوالالامپور، شامل هزار جور پارک آبی رنگارنگ با سرسره های هیجان انگیز، مزرعه های بی نظیر، و مراکز فرهنگی دیدنی میشه.کلی تفریحات مهیج از بازی در پارک آبی گرفته تا پرش از ارتفاع. فقط اول از همه باید یه اعصاب فولادین داشته باشین!که بیشتر بچه ها طرفدارشن و البته برای پدر و مادرها هم پارک آبی آی-سیتی و آکواریوم کوالالامپور میتونه لذت بخش باشه.در اینجا فهرستی از تفریحات سرگرم کننده و مفرح کوالالامپور و جاذبه های گردشگری مالزی رو واسه مسافرین تور مالزی فراهم کردیم. میخواین بدونین 10 تا از تفریحات خانوادگی کوالالامپور کدومن؟ پس با ما باشین.
http://malaysia12.com/

بهترین تفریجات خانوادگی کوالالامپور

 

http://malaysia12.com/آکواریوم کوالالامپور

Aquaria KLCC

 

آکواریوم کوالالامپور، یه اکواریوم در سطح جهانی هستش. این آکواریوم زیبا و بزرگ در نزدیکی برج های پتروناس واقع شده است و حدود ۶۰ هزار متر مربع مساحت دارi.تونل زیر آب این آکواریم با دیواره های شیشه ای و یک گذرگاه متحرک و ماهی های متنوع شامل ببر کوسه،مارماهی،ماهی های عظیم الجثه آبهای استوایی که در اطراف شما به شنا کردن مشغولندبسیار دیدنی ست.

http://malaysia12.com/

آکواریوم کوالالامپور

 

http://malaysia12.com/پتروساینس 

Petrosains Discovery Centre

 

پتروساینس یکی از جاذبه های گردشگری کوالالامپور، یه مرکز علوم و تحقیقات 7000 متر مربعی هستش که در طبقه چهارم برج دوقلوی پتروناس واقع شده.. یه مجتمع بسیار بزرگ که به علوم نفتی اختصاص داده شده و میتونین ساعت ها در اونجا سرگرم بشین. این مرکز علمی که به سبک موزه هستش ، فسیل و عتیقه جات رو به نمایش میذاره.پتروساینس در سال 1991 افتتاح شد و یه موزه علمی معروف در بین بچه مدرسه ای ها هستش که مسادل علمی جهانی رو در اونجا یاد میگیرن.

http://malaysia12.com/

پتروساینس

 

http://malaysia12.com/پارک آبی سانوی لاگون

Sunway Lagoon

 

سانوی لاگون فراتر از یه پارک آبی هستش. کلی جاذبه سرگرم کننده و مفرح در این پارک 80 هکتاری پیدا میشه. از سرسره های آبی گرفته تا تونلهای آبی مهیج. موج سواری در ساحل رودخانه ای مصنوعی تا استخر مواج و کشتی دزدان دریایی! پارک آبی سانوی لاگون به چندین قسمت تقسیم میشه: پارک آبی، پارک وحش، پارک سرگرمی و هیجان و…موج سواری روی آب یکی از اصلی ترین جاذبه های پارک آبی سان وی کوالالامپور ست. ترن هوایی های هیجان انگیز، پل معلق که ۴۲۸ متر ارتفاع دارi، باغ وحش تقریبا بزرگی که دقیقا حس حیات وحش را به بازدیدکننده ها منتقل میکنه و پیاده روی در ساحل نیز از دیگر جذابیت های پارک آبی هستند.

http://malaysia12.com/

پارک آبی سانوی لاگون

 

http://malaysia12.com/کیدزانیا

KidZania

 

کیدزانیا یه مرکز آموزشی و تفریحی هستش که بچه ها رو برای فضای کسب و کار آشنا میکنه.. اینجا رو شبیه یه شهر کوچیک ساختنش با ساختمون ها و ماشین های کوچیک، و بیش از 90 شغل مختلف واسشون در نظر گرفته شده.. جراح، خلبان، پلیس مخفی، وکیل، گوینده اخبار و آتش نشان. بچه ها توی این فضای شبیه سازی شده ، تظاهر میکنن که به یه کاری مشغولن. مثلن برای دفتر روزنامه شهر خبر جمع کنن و..

http://malaysia12.com/

کیدزانیا

 

http://malaysia12.com/آکواریوم و باغ وحش ملی کوالالامپور

Kuala Lumpur National Zoo & Aquarium

 

آکواریوم و باغ وحش ملی کوالالامپور حدود 110 هکتار از اطراف دریاچه ملی مرکزی شهر رو به خودش اختصاص داده..5137 گونه جانوری از پستانداران، پرندگان، خزندگان، دوزیستان، و انواع ماهی ها.. اینجا که به باغ وحش نگارا هم معروفه، در 13 کیلومتری شمال شرقی کوالالامپور قرار داره.

http://malaysia12.com/

آکواریوم و باغ وحش ملی کوالالامپور

 

http://malaysia12.com/پارک تفریحی اسکای ترکس

Skytrex Adventure

 

دوس دارین آدرنالین خونتون بزنه بالا؟پارک تفریحی اسکای ترکس، یه جور پارک تفریحی آموزشی برای همه سنین هستش که شما رو به خانه های درختی در آسمان میبره و بهتون یاد میده که چطور از اون کابلهای متصل بین درخت ها، بر فراز دریاچه شهر پرواز کنین!این مکان که در پارک کشاورزی شاه عالم کوالالامپور قرار داره.

http://malaysia12.com/

پارک تفریحی اسکای ترکس

 

http://malaysia12.com/پارک آبی برجایا تایمز اسکوئر

Berjaya Times Square Theme Park

 

پارک آبی برجایا تایمز اسکوئر، واقع در مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر، یکی از بزرگترین پارکهای آبی کوالالامپور به شمار میره. که به دو بخش بزرگ تقسیم میشه: یکی واسه بزرگسالان و یکی واسه بچه ها.. اگه دلتون میخواد هیجان واقعی رو تجربه کنین، بهتره سوار غلتک چرخان 800 متری این پارک بشین.این پارک در طبقه سوم و چهارم مرکز خرید برجایا هستش و کودکان بالای 13 سال مجاز به استفاده از وسیله های بازی هستن.

http://malaysia12.com/

پارک آبی برجایا تایمز اسکوئر

 

http://malaysia12.com/پارک آبی آی-سیتی

i-City Theme Park

 

پارک آبی آی-سیتی، معروف به شهر نور دیجیتال، واقع در پارک شاه علم هستش و صفحه ال ای دی رنگی اون خیلی سرشناسه.. اینجا هم پر از تفریحات و جاذبه های گردشگری پر طرفدار در بین خونواده ها هستش. از پارک آبی گرفته تا موزه سه بعدی و پارک برفی.

http://malaysia12.com/

پارک آبی آی-سیتی

 

http://malaysia12.com/ مزرعه در شهر

Farm in the City

 

مزرعه در شهر، واسه اونایی مناسبه که میخوان یه جور باغ وحش سنتی رو تجربه کنن.. این باغ بزرگ به چندین بخش تقسیم میشه: برای خزندگان، پرندگان و تالاب.. یه جایی هم واسه لاک پشت ها و مارها در نظر گرفته شده.. گلهای رنگارنگ و زیبا داره که بین اونا میتونین حیواناتی نظیر طاووس، غاز، گوزن و خرگوش رو ببینین.

http://malaysia12.com/

مزرعه در شهر

 

http://malaysia12.com/ مرکز علم و تحقیق

National Science Centre

 

مرکز علم و تحقیق، که بالای تپه ای در کوالالامپور واقع شده، یه جورایی نمایشگاه علم و فناوریهای مدرن هستش.شبیه یه مسجد سبز با یه گنبد بزرگ ساخته شده و علوم مختلف رو تحت پوشش قرار میده.

http://malaysia12.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.