هتل های برتر لنکاوی با کمتر از 100 دلار!

هتل های برتر لنکاوی با کمتر از 100 دلار!

5Langkawi Beachfront Resorts for under US$100

هتلهای ساحلی، بدون شک، یکی از پر طرفدارترین گزینه ها برای اقامت در لنکاوی به شمار میره.درسته یه عالمه تفریحگاه ساحلی با امکانات درجه یک در این شهر وجود داره، ولی شما میتونین یه جای خوب واسه اقامت لب دریا با کمتر از 100 دلار هم پیدا کنین و همچنین میتونین علاوه بر اینها به هتل های رمانتیک در لنکاوی هم سری بزنین! :roll:

 

اگه به دنبال یه جای دنج با نمای زیبای ساحل و رستورانهای فوق العاده ای که فقط توی هتلهای پنج ستاره پیدا میشن، هستین، یه نگاهی به فهرست 5 تایی ما و شگفت انگیز ترین هتلهای دنیا بندازین. اینجور هتلها معمولن کنار سواحل پنتای سنانگ و پنتای تنگاه (محبوب ترین سواحل لنکاوی) قرار دارن. میخواین یه اقامت ارزان و مقرون به صرفه داشته باشین؟ اونم کنار ساحل و دیدنیهای لنکاوی؟ پس با من همراه بشین.

http://malaysia12.com/

هتل های برتر لنکاوی با کمتر از 100 دلار!

 

http://malaysia12.com/هتل ساحلی فدرال ویلا

Federal Villa Beach Resort Langkawi

هتل ساحلی فدرال ویلا در امتداد ساحل بی نظیر پنتای تنگاه قرار داره و اگه دنبال یه اقامت شاد و لذت بخش و در عین حال ارزان هستین، گزینه ای ایده آلیست برا مسافرین تور مالزی. این هتل ساحلی که فقط 15 دقیقه تا فرودگاه بین المللی لنکاوی فاصله داره، 77 اتاق مجهز به سیستم تهویه و با نمایی خیره کننده از دریای آندامان و تپه های سرسبز داره. این هتل به تمامی امکانات لازم مث سالن تنیس، زمین بازی برای بچه ها، رستوران، سالن بدنسازی، استخر، و جکوزی مجهزه.. شما میتونین یه بعدازظهر دلچسب رو در سالن آبگرم هتل سپری کنین و یه ماساژ حسابی بگیرین.

  • آدرس هتل ساحلی فدرال ویلا لنکاوی: Pantai Tengah, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia
  • تلفن هتل ساحلی فدرال ویلا لنکاوی:06049551701
  • وبسایت هتل ساحلی فدرال ویلا لنکاوی:www.federalvillalangkawi.com
http://malaysia12.com/

هتل ساحلی فدرال ویلا لنکاوی

http://malaysia12.com/

هتل ساحلی فدرال ویلا لنکاوی

http://malaysia12.com/هتل ساحلی سانست

Sunset Beach Resort

هتل ساحلی سانست یکی از ارزانترین هتلهای لنکاوی هستش که در یه باغ سرسبز و زیبا واقع شده و دسترسی به ساحل آروم و خیره کننده پنتای تنگاه هم امکان پذیره.این اقامتگاه ساحلی، 18 کلبه ییلاقی به سبک مالایی داره که به تختهای بزرگ و امکاناتی مث وای فای و سیستم تهویه و خلاصه هر چی که راحتی و آسایش واستون فراهم کنه، مجهزه. اینجا با گل و گیاه، آثار باستانی، سنگفرش، و فواره های آب تزیین شده. شما میتونین توی ساحل بی نظیرش شنا کنین و روی آلاچیق ها استراحت کنین.

  • آدرس هتل ساحلی سانست لنکاوی: Montego Bay, Jamaica
  • تلفن هتل ساحلی سانست لنکاوی:018769798800
  • وبسایت هتل ساحلی سانست لنکاوی:www.sunsetphuket.com

 

http://malaysia12.com/

هتل ساحلی سانست لنکاوی

http://malaysia12.com/

هتل ساحلی سانست لنکاوی

http://malaysia12.com/هتل ساحلی مالیبست

Malibest Resort

یکی دیگه از هتلهای مقرون به صرفه و نسبتا ارزان لنکاوی، هتل ساحلی مالیبست هستش که 81 اتاق و 5 تا کلبه ییلاقی داره.. این هتل زیبا در امتداد ساحل پرجنب و جوش و زیبای پنتای سنانگ قرار داره. هر اتاق با مبلمان کلاسیک چوبی ، پنکه سقفی، سیستم تهویه، و حمام خصوصی مجهزه. مالیبست فقط 10 دقیقه تا فرودگاه بین المللی لنکاوی فاصله داره.مطمئن باشین بهتون کلی خوش میگذره.

  • آدرس هتل ساحلی مالیبست لنکاوی: Pantai Cenang, Mukim Kedawang,, 07000 Langkawit, Sabah, Malaysia
  • تلفن هتل ساحلی مالیبست لنکاوی:06049558202
  • وبسایت هتل ساحلی مالیبست لنکاوی:malibestresort.com
http://malaysia12.com/

هتل ساحلی مالیبست لنکاوی

http://malaysia12.com/

هتل ساحلی مالیبست لنکاوی

 

 

http://malaysia12.com/هتل ساحلی سندی لنکاوی

Sandy Beach Resort Langkawi

هتل ساحلی ساندی لنکاوی یکی از هتلهای ارزان مالزی هستش که 180 اتاق با نمای بی نظیری از ساحل پنتای سنانگ داره.. در اینجا میتونین یه اقامت فوق العاده لذت بخش رو با کمتر از 100 دلار برای هر شب داشته باشین. جاذبه های گردشگری مث موزه رایس، بازار سنانگ و دنیای زیر آب لنکاوی و همچنین فرودگاه بین المللی لنکاوی در فاصله کمی از هتل قرار دارن.

  • آدرس هتل ساحلی سندی لنکاوی:Jalan Pantai Cenang, Pantai Cenang, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia
http://malaysia12.com/

هتل ساحلی سندی لنکاوی

 

 

http://malaysia12.com/هتل متل ملتای تانجونگ

Melati Tanjung Motel

اولین چیزی که در هتل خانوادگی ملتای تانجونگ نظر شما رو جلب میکنه، خدمات و سرویس دهی اون هستش و بعد از اون نمای بی نظیری از دریای آندامان و دسترسی آسون به ساحل از ویژگی های برتر اون به شمار میره.

http://malaysia12.com/

هتل متل ملتای تانجونگ لنکاوی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.