فروشگاه های رامستور روسیه

فروشگاه های رامستور روسیه

یکی از مهم ترین جذابیت های تور روسیه، خرید است . مراکز خرید روسیهبسیار متنوع اند و اجناس مختلف و باب میل هر سلیقه ای میتوان در آنها پیدا کرد . اگر از آن جمله افرادی هستید که به اشیا قدیمی علاقمندید پیشنهاد مکنیم به فروشگاه های رامستور(Ramstore) روسیه سری بزنید . این مغازه پر از چیزهای جذاب و زیباست .
russia12.com

فروشگاه های رامستور روسیه

shopping_center_clipart2 فروشگاه رامستور در سال 1997 در مسکو بوسیله شرکت رام انکور تاسیس شد. سهام اصلی فروشگاه رامستور متعلق به یک تبعه ترکیه به نام کوچ است که در ترکیه با مارک میگروسترک شناخته می شود و دارای 700 هایپرو سوپر مارکت در آنجا ست. 32 فروشگاه کوچک و بزرگ رامستور در مسکو و 23 واحد از آنها نیز در سایر شهرهای روسیه وجود داره. این فروشگاه در سال 1999 از جایگاه اول در میان فروشگاه های بزرگ در روسیه برخوردار بود، ولی هم اینک بر اساس رقابت شدید بین هایپرمارکتهای بزرگ در روسیه سهم رامستور در حال کاهش می باشد.

russia12.com

فروشگاه رامستور

russia12.com

فروشگاه رامستور در مسکو

russia12.com

فروشگاههای رامستور در روسیه

امیدوارم از این مطلب خوشتون اومده باشه ما سعی کردیم بهترین اطلاعات را براتون در چند خط ذکر کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر از مراکز خرید مسکو و شرکت در تور مسکوبا این شماره 02188548853 تماس بگیرین.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.