بازار صنایع دستی ایزمایلوا

 بازار صنایع دستی ایزمایلوا

تور مسکو برای ایرانیان عزیز بیش از سایر تورهای روسیه، جذاب است . خرید و تفریح جز جدانشدنی این تورهاست . فرصت خریدهای مناسب پای گردشگران زیادی را به مراکز خرید مسکو باز کرده است تو مسکو از بازار صنایع دستی گرفته تا حراجی ها که تو این بازارها هرچی بخاید پیدا میشه یکی از این بازارهای صنایع دستی در مسکو که همه اجناسی توش پیدا میشه،بازار صنایع دستی ایزمایلُوا نام داره که خیلیم معروفه…
بازار صنایع دستی ایزمایلُوا

بازار صنایع دستی ایزمایلُوا

http://russia12.com/ بازار صنایع دستی ایزمایلُوا ، این بازار گردشگران بسیاری را در مسکو به خود جلب می نماید. بازار ایزمایلوا با سبک سنتی روس ساخته شده است و تنها ۵ دقیقه از ایستگاه مترو فاصله داره که بلافاصله بعد از اینکه خریدتون را کردید میتونید با مترو به منزلتون بروید بدونه اینکه خسته بشید تو این بازار فروشندگانش افراد روسی هست که میتونید چونه هم بزنید.

http://russia12.com/

بازار صنایع دستی ایزمایلُوا

http://russia12.com/ در این بازار میتونید عروسک های چوبی روسی معروف به ماتروشکا و صنایع دستی مربوط به جنگ سرد، جواهرات ساخته شده از کهربا، یادداشت های رهبران شوروری سابق، دوربین های عکاسی و شکاری، پوست حیوانات،کلاه و شال از جنس پوست، صنایع دستی روسیه و مجموعه تابلوهای نقاشی اصل را خریداری کنید فقط کافیه یکم بیشتر وققتون را برا گشتن تو این بازار بزارید وگرنه میتونید همه نوع جنسی را پیدا کنید البته با قیمت مناسب.

http://russia12.com/

بازار صنایع دستی ایزمایلُوا مسکو

http://russia12.com/

بازار صنایع دستی ایزمایلوا

امیدوارم از این مطلب خوشتون اومده باشه سعی کردم این مطلبو براتون خلاصه کنم جهت شرکت در تور روسیه و مراکز خرید روسیه میتونید با این شماره 88548853 تماس بگیرین تا بیشتر شما را راهنمایی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.