غواصی در مالزی

غواصی در مالزی

Diving in Malaysia

غواصی یکی از مراکز تفریحی مالزی ست ،اگر تا به حال دنیای زیر آب را ندیده اید، در مالزی شما این شانس را خواهید داشت و میتونید یک روز سرگرم کننده و به یاد ماندنی داشته باشین ،میتونید به بررسی زندگی دریایی بپردازید و یک غواصی خاطره انگیز را تجربه کنید .
http://malaysia12.com/

کار غواصی در مالزی

مhttp://malaysia12.com/الزی با گذشت زمان به سرعت به یکی از پیشروان غواصی دنیا تبدیل میشه که دارای یکی از غنی ترین محیط های دریایی در حوزه اقیانوس هند و آرام می باشد. به دلیل وجود تنوع زیستی باورنکردنی و جزایر زیبا، سواحل شنی سپید و آبهای گرم و زلال، غواصی در این کشور بسیار مورد توجه گردشگران خارجی و علاقه مندان تور مالزی به این ورزش مهیج است .

http://malaysia12.com/

آموزش غواصی در مالزی

http://malaysia12.com/ مهمترین مناطق غواصی در مالزی شامل جغرافیای متنوع زیر آب از قبیل صخره های شیب دار، بلوک های مرجانی، غواصی دیواری، غواصی در عمق، غواصی رانشی و غواصی در کنار کشتی های غرق شده می باشد. اگر در زیر سطح گرم آب شنا کنید، با یک تجربه شگفت آور مواجه خواهید شد؛ تمرکز حیات پرجنب و جوش و بی نظیر زیر دریا در این منطقه با هیچیک از مناطق دیگر در دنیا قابل مقایسه نیست.

http://malaysia12.com/

آموزش غواصی در مالزی

http://malaysia12.com/

تور غواصی در مالزی

http://malaysia12.com/در اینجا همواره صحنه هایی با شکوه به چشم می خورند، از منظره دسته های کوسه سرچکشی، تا دسته های بزرگی از کوترماهی و انواع مختلفی از لاک پشت ها، تا قورباغه ماهی های عجیب و لوله ماهی ها. در مالزی مراکز غواصی متعددی وجود دارد که کاملا مجهز بوده و تمام دفاتر غواصی معتبر جهانی مانند پی ای دی آی ، اس اس آی و اس اس ای سی آنها را از لحاظ دارا بودن استانداردهای ایمنی و حرفه ای تایید نموده اند. معمولا، تمام دوره های آموزش غواصی در مالزی نیز به تایید این دفاتر رسیده اند.بعد از تکمیل دوره غواصی، خود را با آخرین تجهیزات غواصی مجهز کنید؛ در مراکز غواصی مالزی تمام مارک های بین المللی قابل دسترس هستند. تقریبا تمام جزایر مالزی میزبان تمام غواصان با هر سطح از تجربه – آسان، غواصی رانشی در عمق کم، غواصی پیشرفته در کنار کشتی های غرق شده یا غواصی تکنیکی خواهند بود.

http://malaysia12.com/

آموزش غواصی در مالزی

موارد مهم که در غواصی در آبهای مالزی باید به آنها اشاره نمود:

  • اگر قصد غواصی دارید، بهترین راه برای صرفه جویی در هزینه این است که از متصدی آنجا بخواهید یک بسته شامل غواصی، غذا و اقامتگاه به نام شما رزرو نماید.
  • در زمان بادهای موسمی ساحل شرقی (نوامبر تا مارس)، دریا طوفانی و گل آلود می شود، بنابراین سعی کنید در این زمان از سال به این منطقه سفر نکنید.
http://malaysia12.com/

غواصی در مالزی

http://malaysia12.com/

غواصی در مالزی

http://malaysia12.com/

مراکز غواصی در مالزی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.