هتل 5 ستاره لیگند کوالالامپور


هتل 5 ستاره لیگند کوالالامپور

The Legend Hotel Kuala Lumpur

کوالالامپور نیز یکی از شهرهای فرهنگی و توریستی مالزی است،طبیعت زیبای کوالالامپور در جذب گردشگران نقش بسزایی دارد .تور کوالالامپور با قیمت مناسبی که دارد ، یکی از پرطرفدارترین تورهای مالزی است .هتل های کوالالامپور ،بسیار شیک و مدرن هستند . این هتل های دارای امکانات بینظیری هستند که در جلب رضایت میهمانان بسیار موثرند که یکی از این هتل ها ،هتل لیگند کوالالامپور نام داره که اکثر مسافرین در سایت بوکینگ به این هتل امتیاز بالایی دادن.
http://malaysia12.com/

هتل لیگند کوالالامپور

malaysia12.comهتل پنج ستاره لیگند در مرکز شهر و در بالای مجتمع مال شاپ و مقابل مرکز تجاری پوترا واقع شده.فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور 55 دقیقه و تا اماکن جذابی همچون غار باتو و پارک پروانه ها، 10 دقیقه می باشد خوبیه این هتل اینه که به مکانهای تفریحی نزدیکه در ضمن سرویس ترانسفر رایگان به مرکز همایشات کوالالامپور و تفرجگاه Bintang Walk در اختیار علاقه مندان تور مالزی 94 قرار داده میشه.

http://malaysia12.com/

هتل لیگند کوالالامپور

http://malaysia12.com/ این هتل مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل استخر روباز،کامپیوتر شخصی،ترانسفر رایگان،سالن بدنسازی است. اتاقها دارای حمام اختصاصی و مجهز،تلویزیون با گیرنده ماهواره،مینی بار و چای سازه در رستوران دی اتاس انواع غذاهای بین المللی به شکل سلف سرویس به میهمانان تور مالزی ارائه میشه و رستوران چینی ،ژاپنی و تریای هتل آماده پذیرایی از میهمانان هتله . زوج های جوان می توانند از سوئیت های مخصوص به تازه عروس استفاده کرده و خاطره ی به یاد ماندنی را در خاطره ی خود به ثبت برسونند.مسئولان پذیرش به صورت 24 ساعته پذیرش مسافران را انجام می دهند.هتل های مالزی با روی باز پذیرای مهمانان خود هستند.

برخی از امکانات هتل لیگند کوالالامپور مالزی به شرح زیر می باشد.

  • استخر: جکوزی – استخر روباز – سونا
  • اتاق های ویژه: سوئیت مخصوص تازه عروس – اتاقهای VIP
  • امکانات ورزشی: مرکز بدنسازی
  • خدمات: خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – لباسشویی – خشکشویی – آرایشگاه – اتو کشی – صرافی – فروشگاه هدایا و سوغات – خدمات کفش و واکس – کرایه ماشین – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت – دستگاه خودپرداز
  • سایر امکانات: رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – بار
http://malaysia12.com/

هتل لیگند کوالالامپور

http://malaysia12.com/ اطلاعات هتل لیگند کوالالامپور

  • آدرس هتل لیگند کوالالامپور:100, Jalan Putra, JALAN PUTRA Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia
  • تلفن هتل لیگند کوالالامپور:4102 4041 3 60 +

 

http://malaysia12.com/موقعیت هتل لیگند کوالالامپور بر روی نقشه گوگل

http://malaysia12.com/

نقشه هتل لیگند کوالالامپور

http://malaysia12.com/

هتل لیگند کوالالامپور

http://malaysia12.com/

هتل لیگند کوالالامپور

http://malaysia12.com/

هتل لیگند کوالالامپور


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.