مرکز خرید تسکو در مالزی

مرکز خرید تسکو در مالزی

بهترین زمان سفر از لحاظ فرهنگی و تفریحی ماه مبارک رمضان و سال نو چینی است. با وجود اکثرییت مسلمان و بودایی این دو زمان یکی از بهترین اوقات برای لذت از فستیوال‌های خرید و تفریح مالزی هستند.امروز میخوام در مورد مراکز خرید تسکو در مالزی براتون بنویسم،امیدوارم که مطالب این پست براتون مفید باشه این فروشگاه هم تقریبا یکی از بزرگترین فروشگاهها در مالزی هست که مثل جناب جاسکو از شیر مرغ تا جون ادمیزاد توش پیدا میشه این فروشگاه بزرگ ، در همه جا و همه شهر های مالزی شعبه داره اگه در تور مالزی شرکت کردید و خواستین برین تسکو ، لازمه که به تاکسی بگید ، آقا مارو به نزدیکترین تسکو ببرید آنها شما را به این فروشگاههای زنجیره ای راهنمایی می کنند.
malaysia12.com

مرکز خرید تسکو در مالزی

malaysia12.comفروشگاههای زنجیره ای تسکو بعنوان یکی از مراکز خرید مالزی در سال 2002 فعالیت خود را شروع کرده و دارای 19 شعبه است . دراین فروشگاه ها مواد غذایی ، پوشاک ،لوازم برقی ، ابزارآلات و…..می توان یافت . از دیگر خصوصیات این اجناس قیمت رقابتی و نازل آن ها می باشد.کشور مالزی مثل ایران نیست که مثلا بالا شهر قیمت بیشتر باشه و پائین شهر قیمت کمتر باشه ، منظورم در مورد فروشگاه تسکو هست .اگه شما به بهترین نقطه شهر برید و یک فروشگاه تسکو ببینید و پائینترین نقطه شهر هم یک فروشگاه جاسکو ببینید ، قیمت اجناس و اقلام در 2 شعبه کاملا برابر هست و یک تومان هم با هم اختلاف ندارند .

malaysia12.com

مرکز خرید تسکو در مالزی

malaysia12.com

مرکز خرید تسکو در مالزی

malaysia12.comبدون شک یکی از بهترین گزینه ها برای خرید و تهیه اقلام مورد نیاز در مالزی، تسکو است. در این فروشگاه تقریبا” می توان تمام کالاهای مورد نیاز روزانه،هفتگی و ماهانه را تهیه و خریداری نمود.طیف گسترده محصولات عرضه شده شامل مواد خوراکی،میوه و صیفی جات،مواد پروتینی،اقلام بهداشتی و شوینده ها،اقلام و کالاهای اساسی از لوازم صوتی و تصویری و لوازم خانه گرفته تا اسباب بازی و وسایل پخت و پز و باغبانی و …را شامل می شود تسکو در حال حاضر پس از فروشگاههای ” وال مارت” دومین خرده فروشی بزرگ سود آور در جهان و پس از فروشگاههای ” وال مارت” و “کرفور” سومین خرده فروشی پردرآمد در دنیا محسوب می شود.

malaysia12.com

malaysia12.comدر تسکو همون طور که گفتم از شیر مرغ تا جون ادمیزاد پیدا میشه ، و هر قسمت مربوط به یک سری کالای مشخصه ، مثلا قسمت میوه و تره بارش کاملا جداست ، قسمت گوشت و مرغ کاملا جداست ، قسمت لباس و بقیه موارد هم کاملا جداست .داخل فروشگاه تسکو که میروید معمولا اجناسی که دارای تخفیف هستند رو وسط راهروها و جلوی قفسه همه میچینند و ابتدای هر راهرو هم لیست اجناس تخفیف خورده رو با قیمت اصلی و قیمت ، تخفیف خورده با تصویر میذارند که راحت بتونید پیداش کنید .ساعات کار :همه روزه 10 صبح تا 10 شب می باشد.

malaysia12.com

مرکز خرید تسکو در مالزی

 

malaysia12.comکارت تسکو

( tesco clubcard )
با این کارت امکان صرفه جویی بیشتر از طریق کسب امتیاز در هر خرید  و اعمال این امتیازات در خریدهای بعدی بعنوان تخفیف میسر میگردد.در مالزی به ازای هر 2 رینگیت 1 امتیاز به دارنده کارت و خریدار تعلق میگیرد به کارت تسکو میگن تسکو کلاب کارت ، وقتی برای اولین بار برای خرید به تسکو میرید،حتما برید این کارت رو تهیه کند ، برای تهیه این کارت ؛ معمولا درب ورودی فروشگاه تسکو یک کانتر هست که بهش میگن قسمت مدیریت،برید اونجا و درخواست بدین و فرم عضویت در تسکو رو پر کنید ، و تسکو کلاب کارت رو بگیرید هر باری هم که از تسکو خرید میکنید ، قبل از حساب کردن ، حتما کارت رو به مسئول صندوق بدین ، بعد از کشیدن کارت،خریدهاتون رو حساب کنید .به ازای هر 1500 رینگیت خرید و ثبت در کارت تسکو از طرف تسکو یک کادو به شما داده میشه،بعضی مواقع ، کوپن خرید هستش.برای هر بار هم که به تسکو میرید حتما این کارت رو ببرید .
malaysia12.com

malaysia12.com

یکی بخر یکی جایزه ببر

  • این برای هر نوع جنسی ممکنه توی تسکو باشه ، مثلا یک بار بالای کیسه برنج میذارند یکی بخر یکی جایزه ببر ، واقعا از کارشون ادم تعجب میکنه .پس این مورد رو داخل تسکو فراموش نکنید هر جا تابلوش رو دیدین بطرفش بروید.
  • اکثر وسایل برقی در تسکو قیمت مناسبی دارند ، مواد غذایی هم قیمتشو در تسکو خوبه،  اکثرا وسایل برقی و موارد تخفیف خورده رو اگه به دردتون میخوره رو از تسکو بگیرید .
  • یک نکته ای هم بگم شاید خنده دار باشه ولی مفید ، سعی کنید همیشه دستمال کاغذی رو از تسکو بگیرید ،هیچ جایی ارزونتر از تسکو برای برای خریدتون نیست ،با هربار خرید ی چیز جایزه بگیرید.

 

malaysia12.com

مرکز خرید تسکو در مالزی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.