مرکز خرید سوریا کی ال سی سی کوآلالامپور

مرکز خرید سوریا کی ال سی سی کوآلالامپور

Suria KLCC Mall Kuala Lumpur

مرکز خرید سوریا کی ال سی سی کوآلالامپور در طبقه ی همکف یک برج دو قلوی فولادی ۸۸ طبقه ای که در سال ۱۹۹۹ افتتاح شده، قرار دارد که دارای ۴۵۱٫۱ متر ارتفاع می باشد.مرکز خرید سوریا از مهمترین مراکز خرید مالزی در بین دو برج دوقلوی پتروناس قرار دارد و نقش ارتباطی این دو برج را در قسمت پایه نیز ایفا می‌کند. این مرکز خرید در ۶ طبقه بنا شده است. منحصر بفرد‌ترین مارک‌های دنیا را در این مرکز خرید خواهید یافت با شرکت در تور مالزی به این مکان جذاب سفر کنید.
http://malaysia12.com/

مرکز خرید سوریا مالزی

http://malaysia12.com/

مرکز خرید سوریا مالزی

http://malaysia12.com/این ساختمان هلالی شکل چیزی بیش از یک مرکز خرید و سرمایه گذاری و یا مرکزی برای صرف غذا است. بخش خرده فروشی و امکانات تفریحی آن در تقاطع دو خیابان Jalan Ampang و Jalan P Ramlee قرار گرفته است.در این مرکز تجاری تنها شعبه از شرکتهای مطرح و معتبر دنیا را می بینید که اجناس ارائه شده برای همه افراد جذابیت دارد. در هرشش طبقه این بازار تنها از شرکتهای معتبری مانند Marks & Spencer، Tiffany & Co، DKNY،Calvin Klein و Polo و برخی از شرکتهای معتبر ژاپنی با نام تجاریKinokuniya در این مرکز یافت می شوند.

http://malaysia12.com/

مرکز خرید سوریا مالزی

http://malaysia12.com/ارکستر سمفونی مالزی نیز در این مرکز است . در این مرک تجاری شما می توانید محل های مناسبی برای استراحت و نوشیدن یک فنجان قهوه و یا یک شام خوشمزه پیدا کنید و در ضمن بازدید کنندگان علاوه بر خرید می توانند از منظره زیبای  پارک ، فواره ها و استخر کوچک آن لذت ببرند. این بازار از طریق یک تونل به اکواریوم KLCC و ایستگاه LRTمتصل می شود.

http://malaysia12.com/

مرکز خرید سوریا مالزی

http://malaysia12.com/از جواهرات تیفانی و ساعت‌های زرین رولکس تا کیف‌های گوچی و لباس فراک‌های پرادا و موسکینو، و در کنار آن‌ها رستوران‌ها، فود‌کورت‌ها، کافی‌شاپ‌ها، موزه‌ای برای کودکان را در این مرکز خرید میتوان یافت.در این مرکز، سینما و تونل،آکواریوم بزرگی وجود دارد که در زیرزمین قرار دارد. این مجموعه از جمله مراکز خرید در کوالالامپور است که همه گونه امکانات رفاهی از جمله پارکینگ، تاکسی و دستگاه‌های خودپرداز در این مرکز فراهم است. مرکز خرید سوریا مالزی یکی دیگر از مراکز خرید کوآلالامپور مالزی به شمار میرود.

http://malaysia12.com/

مرکز خرید سوریا مالزی

http://malaysia12.com/

مرکز خرید سوریا مالزی

http://malaysia12.com/در پایین این برج 6 طبقه واحدهای تجاری ساخته شده است که طبقه همکف این شاپینگ سنتر معروف که بنام سوریا کی ال سی سی هست تمام برندهای معروف دنیا در این مرکز خرید شعبه دارد که شامل لویس ویتون و بری بری و بولگاری و تیفانی و …..و در طبقه دوم فود کورت بین الملی سرو میشود که تمام غذاهای وسترن و فرنگی و چینی و ژاپنی سرو میشود و در طبقه 4 سینمای 5 ستاره که تمام فیلمهای بروز دنیا را نمایش میدهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از تور کوالالامپور با این شماره 88548853 تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.